۰

​سقوط پاراگلایدر در سمنان 2 نفر را مجروح کرد

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۹
به گزارش عصر تعادل، مسوول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: سقوط پاراگلایدر در پارک کوهستان سمنان ظهر روز پنجشنبه باعث مجروحیت یک زن و مرد شد.

محمود یحیایی گفت: خانم 22 ساله در سانحه سقوط پاراگلایدر دچار کوفتگی و مرد 50 ساله نیز دچار آسیب به اندام تحتانی شده است.
 
وی با اشاره به رخداد این حادثه در شهر امروز در بوستان کوهستان در منطقه شمال شهر سمنان، گفت: این 2 مجروح با 2 کد آمبولانس امام رضا(ع) و شهرک گلستان سمنان از تیم امداد کوهستان جمعیت هلال احمر استان سمنان تحویل گرفته شدند و به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شدند.
 
مسوول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تاکید کرد: هر 2 مجروح این سانحه در حال پیگیری مراحل درمانی هستند.
 
علی یحیایی، معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان نیز به ایرنا گفت: این سانحه ساعت 13 و 15 دقیقه در بوستان کوهستان سمنان به هلال احمر اطلاع رسانی شد و تیم امداد کوهستان سمنان شامل چهار امدادگر و یک خودروی مجهز ساعت 13 و 22 دقیقه در صحنه حاضر بودند و 2 مجروح را رهاسازی کردند و به تیم اورژانس تحویل دادند.
 
رئیس کمیته ورزش های هوایی استان سمنان نیز درباره این حادثه به ایرنا گفت: امروز 39 پرواز با حضور استادان خلبان این رشته در بوستان کوهستان سمنان انجام شد و در پرواز چهل ام و قبل از این که خلبان کرم لو و همراه به پرواز برسند این اتفاق رخ داد.
 
مهدی صفائیان، علت این سانحه را به هم خوردن تعادل مسافر این پرواز که خانمی 22 ساله بود عنوان و خاطرنشان کرد: تمام پروازهای امروز در بهترین شرایط و با نظارت پیشکسوتان و اعضای فدراسیون ورزش های هوایی با داشتن استانداردهای لازم انجام شد.
 
وی ادامه داد: قبل از به پرواز رسیدن چهلمین پرواز پاراگلایدر در بوستان کوهستان سمنان، خلبان و مسافر افتادند و خلبان دچار آسیب دیدگی و شکستگی پا شد و خانم نیز دچار کوفتگی شده است.
پرواز پاراگلایدر از برنامه های تفریحی ویژه نوروز 96 در شهر سمنان برای روزهای پنجشنبه و جمعه در نظر گرفته شده بود و این سانحه در قالب همین برنامه رخ داد.
کد مطلب : ۱۱۹۵۸۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.