۰

​تردد 103 هزار زائر نوروزی از مرزی مهران تاکنون

تاریخ انتشار
جمعه ۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۹
به گزارش عصر تعادل، فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: از25 اسفند 1395 تا امروز، 103 هزار و 867 نفر از مرز بین المللی مهران تردد داشته‌اند.

سردار نورعلی یاری، اظهار کرد: در این مدت تعداد80 هزار و 300 زائر ایرانی از مرز خارج و عازم عتبات عالیات شده اند و 23 هزار و 567 نفر نیز وارد کشور جمهوری اسلامی ایران شده‌اند.

یاری گفت: با شروع سفر زائران عتبات عالیات در آستانه تعطیلات نوروز تعداد گیت های مستقر در پایانه مرزی مهران به 16 گیت افزایش یافت.

وی با اشاره به حضور کاروان های راهیان نور در مناطق مرزی استان در شهرهای مهران و دهلران گفت: نیروی انتظامی تمهیدات لازم را برای تامین امنیت انتظامی و ترافیکی این کاروان‌ها از ابتدای ورود به استان اندیشیده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام ابراز امیدواری کرد: در کنار تلاش پلیس و سایر دستگاههای خدمات رسان رانندگان نیز با احترام به قانون و پرهیز از عجله و شتاب سفر به یاد ماندنی را برای خود و دیگران به یادگار بگذارند و از وقوع حوادث تلخ جلوگیری کنند.
کد مطلب : ۱۱۹۶۶۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.