۰

​پکرمن: در فوتبال هر نتیجه‌ای ممکن است

تاریخ انتشار
جمعه ۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۲
به گزارش عصر تعادل، سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا شاگردانش را شایسته پیروزی برابر بولیوی در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه دانست.

تیم ملی فوتبال کلمبیا در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف بولیوی رفت و توانست با تک گلی که خامس رودریگز به ثمر رساند به پیروزی برسد و سه امتیاز حساس را به دست آورد.
 
پکرمن از این پیروزی که تیمش به دست آورد بسیار خوشحال است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: تیم ما در هر بازی به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز است.  بسیار خوشحالم که در این دیدار هم سه امتیاز را به دست آوردیم البته باید اعتراف کنم که برابر بولیوی اذیت شدیم و این سه امتیاز به راحتی به دست نیامد.
 
او ادامه داد: اگر قرار بود که تیم پیروز این بازی شود بدون شک کلمبیا بود. ما شایسته این پیروزی بودیم و بازی هجومی را از همان ابتدا در دستور کار خود قرار دادیم. بازیکنان تیم ملی فوتبال کلمبیا باید یاد بگیرند که چگونه فشار بازی‌های سخت را تحمل کنند و در شرایط سخت توانایی خود را نشان دهند.
 
پکرمن در پایان سخنان خود گفت: بعضی بر این باور بودند که دیدار برابر بولیوی برای ما راحت و آسان است و به راحتی پیروز می‌شویم اما اصلا اینگونه نبود.در فوتبال امروزی دیگر تیم قوی و ضعیف وجود ندارد و احتمال هر نتیجه ای وجود دارد. همه به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستند.
 
کلمبیا با پیروزی که در این دیدار به دست آورد ۲۱ امتیاز شد و به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد.
کد مطلب : ۱۱۹۶۶۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.