۰

افزایش حجم مسافران نوروزی نسبت به سال قبل

تاریخ انتشار
جمعه ۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۰
به گزارش عصر تعادل، رییس پلیس راه راهور ناجا اعلام کرد: براساس گزارش‌ها حجم مسافران نوروزی تا روز 4 فروردین، در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است.

سردار محمد حسین حمیدی، رییس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به بارش باران و برف در اغلب جاده‌های کشور و لغزنده بودن محورها بر لزوم احتیاط رانندگان هنگام رانندگی، تاکید کرد و گفت: در حال حاضر محورها و جاده‌های اصلی کشور باز است و تنها برخی محورهای فرعی بسته هستند.

وی با بیان اینکه براساس گزارش‌ها حجم مسافران نوروزی تا روز 4 فروردین، در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته و اکثر جاده‌های کشور پرحجم و پر تردد بود، گفت: درحال حاضر ماموران پلیس راه به خودروها و مسافران گرفتار در برف در منطقه گزنگ محور هراز مشغول امدادرسانی به مسافران هستند.

رییس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه در شرق استان تهران(محورهای دماوند و فیروزکوه)، البرز(محور کرج _چالوس محدوده میدان امیرکبیر تا تونل 5) ترافیک نیمه‌سنگین است، افزود: محور هراز که تا ساعتی پیش بسته مسدود بود در حال حاضر لاین شمال به جنوب آن بازگشایی شده است.

وی در ادامه افزود: هم اکنون در محورهای قزوین(گردنه آوج و گردنه گوهین)، زنجان(محورهای تهم،طارم،دندی،تخت سلیمان و قیدار)، شرق استان تهران(محور فیروزکوه)، مازندران(محورکیاسر،ارتفاعات محورهای هراز،فیروزکوه و کندوان)، گیلان(محور اسالم _خلخال) بارش برف گزارش شده است.
کد مطلب : ۱۱۹۶۷۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.