۰

​عاملان ناامنی در شرق تهران دستگیر شدند

تاریخ انتشار
جمعه ۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۷
به گزارش عصر تعادل، ۵ عضو یک باند سرقت لوازم خودرو به همراه مال‌خر این تجهیزات مسروقه در شرق پایتخت شناسایی و دستگیر شدند.
 
به دنبال گزارشاتی مبنی بر فعالیت یک باند سرقت لوازم خودرو در محدوده تهران‌نو، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

رئیس کلانتری 128 تهران‌نو افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد تعدادی افراد در این منطقه با سکونت در منزلی، شب‌ها اقدام به سرقت لوازم خودرو کرده و پس از سرقت، اموال مسروقه را به مالخری در حوالی ترمینال شرق تهران می‌فروشند.

وی گفت: با شناسایی مالخر اموال مسروقه، ماموران پلیس با هماهنگی مقام قضایی و اخذ مجوزهای لازم، وارد مخفیگاه مال‌خر شدند و وی را درحال معامله لوزام دست دوم و مسروقه خودرو دستگیر کردند و پس از دستگیری وی، موفق شدند مقادیری اموال مسروقه شامل لب‌تاپ، ضبط خودور و تجهیزات تزئینی خودرو را کشف و ضبط کنند.

قاسم‌زاده افزود: پس از دستگیری این مال‌خر، وی با اقرار به مال‌خری اموال مسروقه، اعتراف کرد اموال مسروقه را 5 نفر از سارقین سابقه دار لوازم خودرو برای وی می آورند و او نیز اموال مسروقه را به شخص دیگری می‌فروشد که با توجه به اعترافات وی، ماموران پلیس سریعاً به محل اقامتگاه آنان مراجعه کرده و در عملیاتی ضربتی، 5 سارق را دستگیر کردند.

رئیس کلانتری 128 تهران نو در پایان گفت: پس از بازجویی و تکمیل پرونده مقدماتی، سارقین به همراه اموال مسروقه کشف و ضبط شده، به مرجع قضایی معرفی شدند.
کد مطلب : ۱۱۹۶۸۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.