۰

اقتصاد مقاومتی باید اولویت اول کشور باشد

تاریخ انتشار
شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۱
اقتصاد مقاومتی باید اولویت اول کشور باشد
به گزارش عصر تعادل،اردشیر نوریان در گفت‌وگو با خبرنگار، اظهارکرد: تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نشان از ضرورت توجه تمامی کارگزاران کشور به مسئله اقتصاد مقاومتی دارد.
وی افزود: تلاش‌های دولت و دست اندرکاران در سال گذشته در راستای رونق اقتصاد انکارناپذیر است ،اما کماکان این نقصان وجود دارد و بایستی حل مسئله اقتصاد مقاومتی اولویت اول در کشور قرارگیرد.
نوریان با اشاره به  برجام ، خاطرنشان کرد: در برخی حوزه‌های عملیاتی شاهد رفع کاستی‌ها بوده‌‎ایم اما تاکنون شیرینی و حلاوت این اقدام بزرگ دولت به بدنه اقتصاد کشور تزریق نشده است و نتایج حاصل از آن به سفره‌های مردم انتقال پیدا نکرده است.
وی با تاکید بر رفع موانع تولید و کمک به رونق اشتغال جوانان در سال جاری، اظهار کرد: آنچه مسلم است آمار بیکاری در کشور بالاست و مسئولان بایستی در سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، قانون‌گذاری و اجرا سرمایه‌ها و ظرفیت‌های موجود را به سمت رونق در اقتصاد پیش ببرند.
نوریان در ادامه بیان کرد: تفاوتی میان جوانان با انگیزه و مستعد امروز و فرزندان عزیز ایران در دوران دفاع مقدس  وجود ندارد و حل ابرچالش بیکاری، عدم رونق در تولید و مسائل اقتصادی و معیشتی در کشور لاینحل نبوده است و تنها نیازمند عزمی ملی از طرف مردم و مسئولان است.
وی با اشاره به اینکه دولت می‌تواند با برنامه‌ریزی و آماده سازی کامل مردم را وارد عرصه کارزار اقتصادی کند، تصریح کرد: اولویت اول بدخواهان ایران مبارزه اقتصادی با سرزمین عزیزمان است و می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه موجود، شاهد رونق اقتصاد در کشور بود.
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: چهارمحال و بختیاری نسبت به استان‌های دیگر در امر اشتغال در عقب ماندگی مضمنی قرار دارد و رفع این امر نیازمند تلاش مضاعف در این زمینه است.
کد مطلب : ۱۱۹۷۱۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.