۰

دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی موفق بوده است

تاریخ انتشار
شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۱
دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی موفق بوده است
به گزارش عصر تعادل،پیام مجرد در گفت‌وگو با خبرنگار، در ارتباط با اهمیت نامگذاری سال96 به نام « اقتصاد مقاومتی، ‌تولید – اشتغال» اظهار کرد: شرایط اقتصادی و معشیتی مردم ایران با تمرکز مسئولین بر اقتصاد درون زا بهبود پیدا می‌کند؛ اقتصاد مقاومتی به اهمیت توسعه درون زا توجه ویژه ای دارد . از سال گذشته که بحث اقتصاد مقاومتی توسط رهبری مطرح شد توجه مسئولین بیش از گذشته به ین امر جلب شده و با جدیت برای تحقق آن تلاش کردند .
وی ادامه داد: به نظر من بیشتر از هر گروه و مرجعی دولت برای محقق شدن اقتصاد مقاومتی تلاش کرد . پس از ابلاغیه مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی ، تیمی از افراد باسابقه و متخصص دولت با تمرکز بر تمام جوانب، راهکارهای اجرایی شدن این موضوع را بررسی کرده و اطلاعات کافی از فعالیت های خود را هم به رهبری اطلاع می دهند.
رئیس شاخه جوانان حزب اسلامی کار یادآور شد:  شایان ذکر است که این دولت از ابتدا به دنبال راه اندازی اشتغال و تولید ملی بوده است ، امروز ما نسبت به سالهای گذشته شاهد شاخصه های اقتصادی مثبتی هستیم که حاصل تلاش آن ها بوده است.
وی ادامه داد: نباید فراموش کنیم که اقتصاد پویا بدون اتکا به تولید ملی ایجاد نمی شود و تا تولید ملی صورت نگیرد اشتغالی هم ایجاد نخواهد شد.
مجرد در بخش دیگری از این گفت‌وگو در ارتباط با ضرورت فعالیت جوانان در حوزه های مدیریتی کشور نیز گفت: یکی از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی در حوزه تولید و اشتغال میدان دادن به جوانان است. جوانان احزاب باید با قدرت و جدیت وارد این حوزه شوند و به عنوان مشاوران و یا مدیران تازه کار اما تازه نفس بخشی از کار را بر عهده بگیرند.
وی گفت:  متاسفانه هنوز شاهدیم که برخی بزرگان دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب که سالها در حوزه های مختلف سیاسی و اقتصادی به فعالیت پرداختند، هنوز هم مایلند در عرصه رقابت های مختلف حضور پیدا کنند. نمونه اش ثبت نام شوراهای شهر و روستا است. چندین برابر جوانان و متخصصان شاهد حضور افرادی بوده ایم که می‌توانند با کنار کشیدن از عرصه رقابت فرصت برای حضور مدیران جوان و اشتغال زایی آن‌ها را فراهم کنند.
کد مطلب : ۱۱۹۷۱۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.