۰

کروس: کار شواین اشتایگر را تکرار نمی کنم

تاریخ انتشار
شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۶
به گزارش عصر تعادل، باستین شواین اشتایگر با اعلام جدایی از منچستر یونایتد از فصل آینده MLS برای باشگاه شیکاگو فایرز بازی خواهد کرد. تونی کروس هافبک آلمانی و ۲۷ ساله رئال مادرید می گوید نمی خواهد جای پای باستین شواین اشتایگر بگذارد و سال های پایانی فوتبالش را در امریکا سپری کند.

تونی کروس در مصاحبه با بیلد گفت:

    من می خواهم سال های بیشتری در فوتبال حرفه ای حضور داشته باشم. اگر رفتن به لیگ آمریکا را به عنوان یک نمونه در نظر بگیریم: ترجیح می دهم برای سفر و بیشتر وقت گذراندن با خانواده به آمریکا بروم، نه به عنوان یک فوتبالیست. این اتفاق من را هیجان زده نمی کند. لیگ چین، امریکا و جاهای دیگر همه برای من مثل هم هستند، و این کار را انجام نخواهم داد.

کروس همچنین درباره بازگشتش به مونیخ و بازی مقابل بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت:

    من همیشه چالش ها را دوست دارم، بعد از قرعه کشی خونسرد بودم. بارسلونا و بایرن مونیخ سخت ترین قرعه ها برای ما محسوب می شدند. به زودی یک بازی بزرگ مقابل یک تیم بزرگ خواهیم داشت و می خواهیم بهترین نمایش خود را داشته باشیم.

کروس پس از پیوستنش به رئال مادرید برای اولین بار ۱۲ آوریل در یک بازی رسمی مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت. کروس هنگام پیوستن به رئال مادرید زیر نظر کالو آنچلوتی کار کرد و درباره این مربی ایتالیایی به بیلد گفت:

    او یک پکیج کامل است، چیزی که در کمتر کسی دیده می شود. کارلتو بسیار خوش اخلاق است و می تواند یک تیم بزرگ را به راحتی رهبری کند. زمانی که رئال مادرید را ترک کرد تمامی بازیکنان ناراحت بودند.
کد مطلب : ۱۱۹۷۳۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.