۰

سارقان ماکسیما سوار به دام افتادند

تاریخ انتشار
شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۶
به گزارش عصر تعادل، فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت،باند سارقین ماکسیما سواری که در محله های "باهنر "و" بی سیم "بوشهر اقدام به سرقت می کردند با شلیک پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ ابراهیم عرب زاده گفت:در پی وقوع چندفقره سرقت منزل در محله های ، مدرس، بی سیم و باهنر شهر بوشهر دستوارت هوشیاری به عوامل گشت انتظامی ابلاغ شد.

وی افزود:نیمه شب دیشب گشت انتظامی کلانتری 11باغ زهرا به یک دستگاه خودرو ماکسیما در خیابان امام رضا مشکوک شد.

به گفته سرهنگ عرب زاده پس از استعلام شماره پلاک خودرو مشخص شد خودرو ماکسیما از پلاک سرقتی استفاده می کند.

وی تصریح کرد:توقیف خودرو ماکسیما که با سرعت زیاد و لایی کشیدن بین خودروها در حال رانندگی بود در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: راننده خودرو بدون توجه به دستورات و اخطاریه های پلیس بدون توقف در خیابانها حرکت می کرد.

وی اظهار داشت:حدود ساعت 3 بامداد امروز عوامل پلیس با شگردهای مختلف خودرو مظنون را به طرف یکی از خیابان های خلوت کنار پارک" نسترن "هدایت و با شلیک چندین گلوله به لاستیک و موتور خودرو آن را متوقف و راننده  را دستگیر کردند.

سرهنگ عرب زاده بیان کرد :سارق که ساکن یکی از استان های همجوار می باشد به اتفاق دو نفر از همشهری های خود اقدام به سرقت منزل می کردند که از خودرو آنها مقادیری امکانات و لوازم سرقت کشف شد.

وی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری سایر افراد این باند ادامه دارد گفت:متهم دستگیر شده تا کنون به چند فقره سرقت منزل در محله های بی سیم و مدرس اعتراف کرده است.
کد مطلب : ۱۱۹۷۳۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.