۰

نگاهی به عملکرد بازیکنان خارجی استقلال

تاریخ انتشار
شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۶
به گزارش عصر تعادل، تیم فوتبال استقلال در فصل جاری از 3 بازیکن خارجی به نام‌های هرایر مگویان، لئوناردو پادوانی و رابسون جان‌واریو سود می‌برد. در ادامه به بررسی عملکرد آنها در استقلال پرداخته‌ایم.
 
هرائر مگویان:
 
این بازیکن در نیم فصل دوم با بدشانسی و به علت مصدومیت تعداد زیادی از بازی‌های استقلال را از دست داد، اما در نیم فصل اول عصای دست منصوریان بود. او سومین سال حضورش در استقلال را پشت سر می‌گذارد.
 
لئاندرو پادوانی:
 
پادوانی چند سالی است در ایران بازی می‌کند. زمانی که به استقلال پیوست، خیلی‌ها به منصوریان خرده گرفتند که چرا بازیکنی با این سن و سال جذب کرد، اما پادو به مرور زمان به مهره ثابت استقلال تبدیل شد. او به همراه رابسون مدافع هم‌وطن خود خط دفاعی استقلال را تشکیل می‌دهند. اوج درخشش پادو در بازی با پرسپولیس، السدقطر و التعاون عربستان بود، هر چند که مدافع برزیلی و قدبلند استقلال اشتباهات تأثیرگذاری مانند بازی با استقلال خوزستان هم داشته است.
 
رابسون جان‌واریو:
 
بدون شک یکی از پدیده‌های استقلال در این فصل بوده است. او تا به اینجای کار بازی‌های خوبی در قلب خط دفاعی استقلال انجام داده و نزد هواداران هم محبوب شده است. منصوریان از باشگاه خواسته که قرارداد این بازیکن را دائمی کنند.
 
عملکرد خوب خارجی‌های استقلال در این فصل در حالی خوب بوده که فصل گذشته بازیکنان بی‌کیفیتی چون پروپیچ و عادل شیحی نتوانستند عملکرد خوبی برای آبی‌پوشان داشته باشند.
کد مطلب : ۱۱۹۷۳۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.