۰

برای پرسپولیسی ناراضی؛ از تیم ملی هم قهر می‌کنی؟

تاریخ انتشار
شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۳
به گزارش عصر تعادل،ساسان انصاری چهره ویژه سال95 بود؛ بازیکنی که به قول خودش فقط با یک دقیقه فکر کردن پیشنهاد پرسپولیس را پذیرفت، اما بعد از فقط چهار بازی پشیمان شد و به فولاد برگشت. او از اینکه به سرعت در پرسپولیس فیکس نشده شاکی بود. اتفاقا بازگشت او به فولاد با درخشش خیره‌کننده خودش و اوجگیری ناگهانی تیم اهوازی همراه شد. هرچند بعد از مدتی هم موتور ساسان خاموش شد و هم موتور فولاد! ماحصل همان درخشش مقطعی اما راهیابی انصاری به فهرست تیم ملی بود. او برای نخستین بار در مسابقه با قطر روی نیمکت تیم ملی نشست، اما مطابق انتظار یک ثانیه هم بازی نکرد. واضح است که در حضور ستاره‌های پرشمار خط حمله تیم ملی، انصاری به این راحتی‌ها به بازی گرفته نخواهد شد.
 
حالا سوال این است که آیا او به خاطر نیمکت‌نشینی در تیم ملی هم ساکش را جمع می‌کند و به حالت قهر به خانه می‌رود یا نه؟ کاش ساسان از تصمیم بزرگی که ابتدای فصل گرفته بود به آن سرعت پشیمان نمی‌شد و بخت حضور در یک تیم بزرگتر را می‌آزمود. همانطور که او امروز در تیم ملی جزو بازیکنان ذخیره هم نیست، طبیعی بود که در پرسپولیس هم به‌خصوص در هفته‌های نخستین فیکس نباشد و ستاره‌هایی مثل طارمی، وحید امیری و امید عالیشاه به او ترجیح داده شوند.
کد مطلب : ۱۱۹۷۴۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.