۰

به خدا حیف است اگر این تیم بمیرد

تاریخ انتشار
شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۳
به گزارش عصر تعادل، تیم ملی کشورمان با پیروزی برابر قطر یک گام دیگر به حضور در جام‌جهانی روسیه نزدیک شد، اما حیف است اگر سقف آرزوهای این تیم فوق‌العاده همین باشد. در حال حاضر تيم ملي كشورمان بازيكنان جوان زيادي دارد كه با كيفيت بالا آماده درخشش در اين مجموعه هستند. شايد بخشي از بدشانسي ما در جام‌جهاني 2014برزيل مربوط به تعداد اندك بازيكنان باكيفيت و موثر بود؛ جايي كه وقتي نفس سربازان كي‌روش بند آمد و ساق‌هاي آنها خسته شد، در بازي با بوسني وا داديم و نتوانستيم گام آخر را به سلامت برداريم.
 
قصه نسل فعلي بازيكنان تيم ملي اما فرق دارد. ما اينجا با انبوهي از ستاره‌‌هاي جوان، مستعد و تشنه بازي مواجه هستيم كه مي‌توانند دست كي‌روش را براي اعمال تغييرات نفري و تاكتيكي باز بگذارند. حالا ما از هر نظر امكانات بيشتري براي درخشش در تورنمنت‌هاي فشرده چند روزه مثل جام‌جهاني يا جام ملتهاي آسيا در اختيار داريم و اين يعني اگر در سال96 بتوانيم خودمان را به روسيه برسانيم، سال97 مي‌تواند تعبير روياي صعود از مرحله گروهي در مسابقات جام‌جهاني باشد.  
کد مطلب : ۱۱۹۷۴۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.