۰

روایت روزنامه‌ قطری از فرار رو به جلوی فوساتی

تاریخ انتشار
شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸
به گزارش عصر تعادل،روزنامه العرب قطر در بخشی از تحلیل شماره امروز (شنبه) خود درباره شکست شاگردان فوساتی برابر ایران نوشته است: شاید فوساتی تنها مربی در جهان باشد که بازیکنان خود را 3 هفته پیش از بازی پنجشنبه گذشته برابر ایران در اختیار داشت و بازیکنان بین‌المللی نیز 3 روز قبل از آغاز این بازی به اردوی تیم ملی قطر پیوستند.

این روزنامه قطری در ادامه این تحلیل خود آورده است: فوساتی آزمون‌های زیادی را واگذار کرده است که از جمله درگیری لفظی حاشیه‌ای با کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی ایران است. او به جای تمرکز روی تیم ملی قطر و آماده‌سازی بازیکنان تصمیم گرفت تا فرار رو به جلو و ایجاد بحث‌های شناوری داشته باشد. بهترین راهکار فوساتی برای شکست دادن کی‌روش در ورزشگاه بود و می‌توانست او را با حرف‌های آزاردهنده‌اش که اگر واقعا گفته بود باقی بگذارد.

العرب در خاتمه با اشاره به این که فوسانی نبرد بزرگ را باخت نوشت: فوساتی همه چیز را در ورزشگاه جاسم بن‌حمد شهر دوحه را از دست داد. او برای مخفی کردن این شکست به بحث‌های حاشیه‌ای و بی‌اهمیت که ورزشکاران از آنها آگاهی خوبی دارند رو آورد.
کد مطلب : ۱۱۹۷۶۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.