۰

بوفون: می‌توانیم اسپانیا را شکست دهیم

تاریخ انتشار
شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸
به گزارش عصر تعادل، تیم ملی ایتالیا در هزارمین بازی دوران فوتبال بوفون موفق شد مقابل آلبانی پیروز شود ولی با تفاضل کمتر نسبت به اسپانیا در رده دوم جدول گروه قرار دارد. حالا درحالی که بازی رفت دو تیم در تورین با تساوی ۱-۱ به پایان رسید، احتمالا دیدار روز دوم سپتامبر دو تیم در اسپانیا مسابقه تعیین کننده برای سرگروهی خواهد بود. بوفون پس از پایان بازی به اسکای گفت:

قطعا ما در اسپانیا شانس اول پیروزی نیستیم ولی آن‎ها هم مثل هر تیم دیگری شکست‌ناپذیر نیستند. قطعا اگر مثل بازی قبل یا بازی که در یورو مقابل آن‌ها داشتیم، با ایمان به خودمان در میدان حاضر شویم، مشکلاتی جدی برایشان ایجاد خواهیم کرد.

بوفون هزارمین بازی خود را با کلین شیت پشت سر گذاشت اما این مسابقه ۹ دقیقه به خاطر آشوب هواداران آلبانی متوقف بود. بوفون در این باره گفت:

واقعا شرم آور است. جلوه‌های خوبی از اتحاد ورزشی و بازی جوانمردانه در این بازی دیدیم ولی بعضی اوقات دیده‌ایم که گروه کوچکی از تماشاگران دوست ندارند بازی روند عادی خود را طی کند.
کد مطلب : ۱۱۹۷۶۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.