۰

بازیکنی که در آینده نزدیک پرسپولیسی می شود

تاریخ انتشار
شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۴
به گزارش عصر تعادل، مهدی طارمی بهترین گلزن پرسپولیس در دو فصل اخیر بوده است. درخشش در پرسپولیس باعث شده تا این بازیکن به تیم ملی فوتبال هم دعوت شد.

آقای گل فصل قبل رقابت های لیگ برتر در تیم ملی هم عملکرد خوبی از خود نشان داده و در دیدار برابر قطر توانست یک گل سه امتیاز ارزشمند را به ثمر رساند.

یکی از بازیکنانی که طارمی رابطه بسیار خوبی با او دارد مرتضی پور علی گنجی است که پرسپولیس مدتها است به دنبال جذب او است و چه بسا طارمی بتواند با توجه به رابطه بسیار خوبی که با او دارد زمینه پیوستنش به سرخ پوشان را فراهم کند.

پور علی گنجی در نفت تهران بود که درخشید و به پیراهن تیم ملی فوتبال ایران رسید. او با درخشش در جام ملت های آسیا 2015 مورد توجه چند باشگاه قرار گرفت و در نهایت راهی لیگ چین شد. او الان با السد قرارداد دارد و در این تیم قطری شانس قهرمانی در لیگ ستارگان را دارد.
 
بازیکنی که در آینده نزدیک پرسپولیسی می شود

پور علی گنجی با توجه به مشکلات زیادی که پرسپولیس در خط دفاعی دارد گزینه بسیار خوبی به شمار می آید البته او یک فصل دیگر با السد قرارداد دارد و باید دید که آیا سران این باشگاه قطری اجازه جدایی به این بازیکن را می دهند یا نه. به نظر می رسد که پور علی گنجی با توجه به رابطه بسیار خوبی که با بازیکنان پرسپولیس به ویژه طارمی و رضاییان داد در صورت بازگشت به فوتبال ایران پیراهن سرخ پوشان را بر تن کند. او می تواند زوج بسیار خوبی برای سید  جلال حسینی باشد و یا در صورت خداحافظی سید جلال از دنیای فوتبال جایگزین بسیار خوبی برای کاپیتان سرخ پوشان باشد. او در دیدار برابر تیم ملی فوتبال قطر که جایگزین سید جلال شد به خوبی چنین چیزی را ثابت کرد.
کد مطلب : ۱۱۹۷۷۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.