۰

توتی، اسطوره ای که شاید سال آینده هم پا به توپ شود

تاریخ انتشار
شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۲
به گزارش عصر تعادل، «فرانچسکو توتی» کاپیتان کهنه کار تیم فوتبال رم٬ شایعات مربوط به قبول پست مدیریتی یا مربیگری در این باشگاه را رد کرد.

توتی این فصل برای رم تحت هدایت «لوچیانو اسپالتی» در ۲۰ بازی به میدان رفت که تنها در شش دیدار از ابتدا در زمین حضور داشت و سه گل به ثمر رساند.

این بازیکن ۴۰ ساله در مصاحبه ای با «مائوریتسیو کاستانزو» گفت: درباره اینکه چه خواهم کرد بسیار فکر می کنم اما می دانم که فوتبال زندگی من است. از فوتبال بازی کردن لذت می برم٬ گرچه باعث تأسف است که همچون پنج یا ۱۰ سال قبل در زمین حضور ندارم. اما به تصمیمات گرفته شده حتی از جانب اسپالتی احترام می گذارم. شاید اگر به چین می رفتم می توانستم به بازی کردن ادامه دهم. درباره آینده تصمیم گرفته ام اما قصد ندارم که بگویم٬ چون شاید نظرم عوض شود. یا به بازی کردن ادامه دهم یا مربی شوم ولی پشت میز نمی نشینم؛ وگرنه همه چیز را رها می کنم و به دنبال جستجوی استعدادها می روم. از من می خواهید که قراردادی امضا کنم و سپس بازی نکنم؟ واضح است که اسپالتی یک مربی قوی است، او می تواند با رم برنده شود. او رم را می شناسد و من هم در انتهای دوران حرفه ای خود هستم. باید درباره آینده ام تصمیم بگیرم.

توتی همچنین درباره «جانلوئیجی بوفون» با خنده گفت: جی جی فوق العاده است ولی من ۱۰-۱۵ گل به او زده ام. نه تنها در لباس یووه بلکه وقتی در پارما هم بود به او گل زدم.
کد مطلب : ۱۱۹۷۸۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.