۰

​ثبت 15 میلیون تردد در محورهای مازندران

تاریخ انتشار
شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۲
به گزارش عصر تعادل، فرمانده انتظامی مازندران گفت: بیش از 15 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان از آغاز طرح نوروزی به ثبت رسیده است.
 
سردار سید محمود میرفیضی در بازدید ترهنده مدیرکل مالی و ذیحسابی ناجا از قرارگاه نوروزی پلیس که با حضور معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی همراه بود، در گزارشی از ثبت بیش از 15 میلیون تردد از آغاز طرح نوروزی در مازندران خبر داد و اظهار کرد: مازندران از نظر میزان تردد در کشور رتبه سوم را دارد و سهم استان در این ارتباط 11.4 درصد نسبت به کل کشور است.

فرمانده انتظامی مازندران، پرترددترین محورهای مواصلاتی استان را قائم شهر ـ ساری ـ بابلسر و قائم شهرـ بابل ـ بابلسر و محور محمودآباد ـ نور اعلام کرد و افزود: بیشترین ساعت تردد خودروها در محورهای استان بین ساعات 17 تا 19 بوده است.

این مسؤول با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی پلیس در ایام تعطیلات نوروز از راه‌اندازی ایستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی پلیس در مبادی ورودی استان و اماکن تفریحی و توریستی مازندران خبر داد و اضافه کرد: با تعامل و همکاری گروه تبلیغی بقیةالله علاوه بر ارائه خدمات مشاوره‌ای، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی عمومی، خدمات مشاوره دینی نیز ارائه می‌شود.

میرفیضی با بیان اینکه در استمرار برنامه‌های فرهنگی از سوی پلیس در ایام نوروز مسابقه عکس نماز در طبیعت در فضای مجازی با همکاری این گروه تبلیغی برگزار شد، گفت: تاکنون مسافران نوروزی و شهروندان زیادی از اقصی نقاط کشور با ارسال عکس نماز در طبیعت در این مسابقه شرکت کردند.

وی از توزیع بسته‌های فرهنگی پلیس با هدف اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی عمومی بین مسافران نوروزی و شهروندان در این ایام خبر داد و تصریح کرد: در راستای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی عمومی از ظرفیت رسانه‌های گروهی استان نیز استفاده شده است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به همکاری خوب رسانه‌های گروهی استان با پلیس در ایام تعطیلات نوروز از تولید برنامه تلویزیونی سفر بخیر با مشارکت صدا و سیما خبر داد و بیان کرد: حضور فرماندهان و مسئولان در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی از دیگر اقدامات رسانه‌ای در ایام تعطیلات نوروز است. 
کد مطلب : ۱۱۹۷۸۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.