۰

​نامجومطلق: شانس ایران برای پیروزی بر چین زیاد است

تاریخ انتشار
شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۶
به گزارش عصر تعادل، مجید نامجومطلق در خصوص برتری یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل قطر اظهار داشت: تیم ما بازی هدفمند و هوشمندانه‌ای را به نمایش گذاشت. قطر با توجه به شرایطی که در جدول داشت نیاز به پیروزی در این بازی داشت و خیلی بی‌محابا فوتبال بازی کرد. تیم ما نقاط قوت و ضعف حریف را آنالیز کرده بود و می‌دانست با توجه به نیاز قطر برای پیروزی این تیم باز بازی خواهد کرد. استراتژی کی‌روش این بود که خط میانی حریف را از کار بیندازد و در ادامه با توجه به داشتن بازیکنان سرعتی بتواند در ضد حمله‌ها به قطر ضربه بزند.

وی افزود: ما با تاکتیک و دفاع هوشمند، شانس زیادی به تیم قطر ندادیم. همچنین با توجه به کندی دفاع حریف و سرعت مهاجمان‌مان به خوبی توانستیم از این برتری استفاده کنیم و 3 امتیاز شیرین را بدست بیاوریم. به اعتقاد من با این پیروزی حدود 95 درصد از راه صعود به جام‌جهانی را هموار کردیم. امیدوارم در دیدار آینده نیز با برتری مقابل چین شانس صعود خودمان را به صد درصد برسانیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه تصریح کرد: باتوجه به نتایجی که در گروه ما رقم خورد، بازی با قطر فرصت مناسبی بود تا فاصله‌ خودمان را با سایر مدعیان زیاد کنیم. فکر می‌کنم کی‌روش تاکتیک بسیار خوبی را برای این بازی در نظر گرفته و در مهره‌چینی خیلی خوب عمل کرده بود.

نامجومطلق درباره دیدار آینده تیم ملی کشورمان مقابل چین عنوان کرد: چین تیم خوبی است و سرعت گردش توپ در این تیم بسیار بالاست. به نظرم این تیم هم در فاز دفاعی کمبود‌های دارد که ما می‌توانیم از آنها استفاده کنیم اما باید حواسمان به سرعت بالای بازیکنان حریف باشد. فکر می‌کنم باتوجه به نمایشی که تیم ما مقابل قطر داشت، شانس پیروزی ایران برابر چین بسیار زیاد است. با وجود اینکه نباید چین را دست کم بگیریم اما با توجه به انگیزه‌ای که نزد بازیکنان ما وجود دارد، می‌توانیم نتیجه لازم را مقابل این تیم بگیریم.

وی در ادامه با اشاره به آمار خوب خط دفاع ایران گفت: این عملکرد دفاعی نشان می‌دهد که تمرکز تیم ما در کارهای دفاعی بسیار خوب و هوشمندانه است. سابقه ندارد تیمی در مرحله نهایی مقدماتی جام‌جهانی در شش بازی گلی دریافت نکند، این بیانگر این است که قدرت تیمی بالایی داریم.
کد مطلب : ۱۱۹۸۰۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.