۰

برنامه‌ریزی برای ایجاد 130 هزار شغل در کشور

تاریخ انتشار
شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۶
به گزارش عصر تعادل، رئیس جمهور از برنامه‌ریزی برای ایجاد 130 هزار شغل در کشور خبر داد و گفت: بخشی از بار اشتغال بر دوش وزارتخانه ارتباطات است.
 
حجت‌الاسلام حسن روحانی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از 5 طرح بخش آب در کردستان که به صورت ویدیوکنفرانس و همزمان با بهره‌برداری از پروژه پتروشیمی کردستان صورت گرفت، اظهار کرد: در سال گذشته 900 میلیارد تومان در این راستا هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری نیز اعتباری بالغ بر 800 میلیارد تومان هزینه خواهد شد، گفت: آبادانی ایران موجب نشاط و سرافرازی همه ما است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 500 میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: نکته مهمی که در استان‌ کردستان وجود دارد این است که هیچ مشکلی در تامین آب برای اجرای پروژه‌های مختلف در دو حوزه صنعت و کشاورزی در این استان وجود ندارد.

روحانی گفت: اینکه در بحث تامین آب و برق برای اجرای پروژه در این استان مشکلی نداریم خبر مهم و خوشحال کننده‌ای برای همه مردم ایران است.

وی با بیان اینکه هر کس از هرجایی از کشور ما می‌خواهد به کردستان بیاید و سرمایه‌گذاری کند هیچ مشکلی ندارد، تصریح کرد: ما در اجرای پروژه‌ها در جاهای دیگر مشکل آب و برق و گاز داریم، اما در این استان در این زمینه‌ها مشکلی نداریم.

رئیس قوه مجریه گفت: امنیت پایدار کردستان نیز از دیگر مزیت‌هایی است که بستر سرمایه‌گذاری در این استان را فراهم کرده است.

روحانی، انتقال آب از شرق به غرب با توجه به فراوانی آب در غرب استان و کمبود در شرق استان را ضروری دانست و ادامه داد: باید با انتقال آب از شرق به غرب بستر توسعه همه جانبه در این استان را فراهم سازیم.

وی از برنامه‌ریزی برای ایجاد 130 هزار شغل در کشور خبر داد و گفت: بخشی از بار اشتغال بر دوش وزارتخانه ارتباطات است.

رئیس جمهور با بیان اینکه در دنیای امروز باید از همه فناوری‌ها برای توسعه و آبادانی استفاده کنیم، افزود: مسئله اشتغال یکی از مهمترین مباحث ما در کشور است که باید از بستر ارتباطات و اینترنت برای ایجاد اشتغال و توسعه در بخش‌های مختلف بهره ببریم.

روحانی گفت: ما در دنیای جدیدی زندگی می‌کنیم که استفاده از اینترنت و ارتباطات از اهمیت بالایی برخوردار است.
کد مطلب : ۱۱۹۸۳۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.