۰

امیرمهدی ژوله در نمایش «رومئو و ژولیت»

تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
به گزارش عصر تعادل،نمایش «رومئو و ژولیت» اثر شکسپیر به کارگردانی هستی حسینی و تهیه کنندگی مصطفی کوشکی به صحنه تئاتر مستقل تهران می‌رود.
 
امیرمهدی ژوله در نمایش «رومئو و ژولیت» به صحنه می‌رود

مصطفی کوشکی تهیه کننده و طراح صحنه نمایش «رومئو و ژولیت» که تازگی به تولید تئاتر مستقل تهران رسیده است در گفت‌وگو با ما عنوان کرد: این نمایش به نویسندگی باقر سرودش در واقع دوباره نویسی شده است.

وی در ادامه افزود: تولید تازه تئاتر مستقل به کارگردانی هستی حسینی از پانزدهم فروردین ساعت 20:30 اجرا می‌شود.

کوشکی عنوان کرد:‌بازیگران این نمایش امیرمهدی ژوله، شهروز دل افکار، نازآفرین کاظمی، علیرضا کی منش، فرزین محدث و تابا فجرک هستند.

این کارگردان و تهیه کننده تئاتر اظهار داشت: این نمایش هم مثل نمایش‌های دیگر در تئاتر مستقل براساسا یک شیوه اجرایی خاص تولید شده است به این صورت که آن فضای رمانتیک رومئو و ژولیت و عشق رمانتیک بین آنها با رنگی از خشونت و ترس درآمیخته است.

وی دراین باره افزود: یعنی ما یک رومئو و ژولیت می‌بینیم که رنگ مدرن به آن داده شده البته نه به این معنی که فضای امروزی به آن داده شده باشد بلکه بینابین فضای رنسانس و مدرن قرار دارد و در طراحی صحنه، لباس و رفتار یک مقدار خشونت و ترس در داستان روایت می‌شود و شخصیت‌ها نیز از هفده ـ هجده شخصیت به شش شخصیت تبدیل شده‌اند.
کد مطلب : ۱۱۹۸۷۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.