۰

بارش برف در جاده های کوهستانی ادامه دارد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۴
به گزارش عصر تعادل، طبق پیش بینی های هواشناسی با توجه به بارندگی و وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور احتمال سیلابی شدن معابر و مسیل ها در این مناطق وجود دارد.
 
 
وضعیت جوی امروز یکشنبه ششم فرودین ماه اعلام شد، که براساس آن بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در نیمه جنوبی کرمان، نیمه جنوبی فارس، خراسان جنوبی؛ بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد در خراسان رضوی پیش بینی شده است.

جزایر خلیج فارس امروز گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق، با احتمال رخداد صاعقه و تگرگ خواهد بود و سطح دریا نیز نا آرام و مواج پیش بینی می شود. 

بارش برف در جاده های کوهستانی موجب لغزندگی و وقوع مه سبب کاهش دید در جاده های کوهستانی البرز مرکزی و شرقی می شود. همچنین رخداد تندر در مناطق جنوبی احتمال وقوع صاعقه و تگرگ یا سیلابی شدن مسیلها را در پی دارد.

در این شرایط برای جلوگیری از خسارت و حفظ ایمنی اقداماتی از جمله به همراه داشتن تجهیزات زمستانی برای تردد در نواحی کوهستانی برفگیر،خودداری از برپایی چادر در حاشیه رودخانه ها و بستر مسیلهای حتی خشک و انجام تمهیدات لازم برای حفظ ایمنی و جلوگیری از خسارت توسط صاعقه یا تگرگ توصیه می شود.
کد مطلب : ۱۱۹۸۹۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.