۰

لوو: از نحوه بازی تیمم راضی نیستم

تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۷
به گزارش عصر تعادل، تیم ملی آلمان در دیداری کاملا برتر موفق شد ۴-۱ آذربایجان را در باکو شکست دهد و با ۱۵ امتیاز در صدر گروه C رقابت های انتخابی جام جهانی قرار گیرد. در این بازی آندره شورله (۲گل)، توماس مولر و ماریو گومز برای تیم ملی آلمان گلزنی کردند. یواخیم لوو در کنفرانس خبری پایان بازی با وجود کسب برد از نمایش تیمش راضی نبود. لوو درباره بازی گفت:
 
می توانم به شما بگویم که تیم ملی در ۴ ماه اخیر بازی نداشته است. برخی از حرکات ترکیبی و هماهنگی ها را از دست داده بودیم. ۴-۱ بازی را بردیم اما همه چیز عالی نبود.
 
لوو: از نحوه بازی تیمم راضی نیستم
 
 این بازی شبیه بازی های جام حذفی و بازی مقابل یک تیم دسته پائین بود. در این بازی همانند آخرین بازی ها در سال ۲۰۱۶ هارمونیک و هماهنگ نبودیم. همیشه برای پیدا کردن هماهنگی ها به چند جلسه تمرین نیاز داریم.
 
یواخیم لوو همچنین درباره عملکرد فردی بازیکن های تیم ملی آلمان گفت:
 
زمانی که توپ ها به داخل محوطه ارسال می شدند ماریو گومز همکاری خوبی با بازیکنان انجام می داد. هکتور عالی بود، او زمانی که نفوذ می کند راه های زیادی برای جلو رفتن پیدا می کند. یاشوا کیمیش هم در کارهای دفاعی و هم در کارهای هجومی بسیار عالی بود. شورله کارهایی که در تمرینات را انجام می داد در بازی نشان داد و امیدوارم این درخشش باعث شود در دورتموند زمان بیشتری برای بازی به دست آورد.
کد مطلب : ۱۱۹۹۷۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.