۰

​راموس: با آغوش باز از اِمباپه استقبال ‌می‌کنیم

تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۲
به گزارش عصر تعادل، کایلیان اِمباپه 18 ساله که این فصل با مونامو درخشش خاصی داشته، به شدت مورد توجه قدرت‌های اول فوتبال اروپا از جمله باشگاه‌هایی همچون رئال‌ مادرید، بارسلونا و منچستریونایتد قرار گرفته است. این مهاجم جوان که هفته گذشته اولین بازی ملی‌اش را با پیراهن فرانسه مقابل لوکزامبورگ انجام داد، در رقابت‌های این فصل 19 گل برای موناکو در رقابت‌های مختلف به ثمر رسانده و 11 پاس گل هم داده است.

سرخیو راموس در آستانه دیدار دوستانه امشب (سه‌شنبه) اسپانیا برابر فرانسه در مورد شایعه پیوستن امباپه به رئال‌مادرید گفت: با فلورنتینو پرس تماسی نگرفته‌ام که بخواهم به او در مورد خرید‌های جدید مشورت بدهم، اما درهای باشگاه رئا‌ل‌ مادرید همیشه به روی بهترین بازیکنان باز است.

وی افزود: اگر امباپه به رئال‌مادرید بیاید، با آغوشی باز از او استقبال خواهیم کرد، درست همان رفتاری که به هنگام ورود بازیکنان جدید داریم. با این حال درست نیست در مورد بازیکنانی که متعلق به باشگاه ما نیستند، صحبت کنیم.
کد مطلب : ۱۲۰۰۵۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.