۰

​توقف خودروهای حامل قاچاق با تیراندازی پلیس

تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۰
به گزارش عصر تعادل، رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: رانندگان دو خودرو شوتی حامل کالای قاچاق در محور ساحلی گناوه به بوشهر که قصد زیر گرفتن ماموران پلیس راه استان بوشهر داشتند با تیراندازی به لاستیک خودروها متوقف و متخلفان دستگیر شدند.

سرهنگ جابر پاپری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر از توقف دو خودرو پژوه حامل کالای قاچاق در محور ساحلی گناوه به بوشهر خبرداد و اظهار داشت: دو دستگاه خودرو شوتی حامل کالای خارجی قاچاق با سرعت 180 کیلومتر در ساعت در محور ساحلی گناوه به بوشهر متوقف و رانندگان دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه رانندگان به ایست پلیس توجه نکردند افزود: رانندگان خودرو کالای قاچاق، هنگامی که با ایست مامور پلیس راه مواجه می‌شود به حرکت خود ادامه می‌دهند و قصد زیر گرفتن ماموران داشتند که با تیراندازی پلیس به لاستیک خودرو متوقف  می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر با بیان اینکه یکی از خودروها پس از عملیات پلیسی متوقف و راننده دستگیر می‌شود گفت: خودرو دوم با مشاهده دستگیری راننده خودرو اول، به سمت پلیس با سرعت 180 کیلومتر حرکت می‌کند و قصد زیر گرفتن مامور پلیس را داشت که با تیراندازی هوایی و تیراندازی به لاستیک، خودرو متوقف می‌شود.

سرهنگ پاپری با بیان اینکه این خودرو در هنگام تخلف  صدماتی به دیگر خودروها در جاده گناوه به بوشهر وارد کرد افزود: خودرو شوتی دوم پس از اصابت گلوله به لاستیک واژگون می‌شود و راننده مصدوم و به بیمارستان بوشهر منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه رانندگان این دو خودرو شاکیان فراوانی در صدمه زدن به اتومبیل آنها دارد خاطرنشان کرد: یکی از خودروها دارای 15 میلیون تومان خلافی و دیگری شش میلیون تومان خلافی است و این در حالی است که حکم توقیف این دو خودرو از سوی مرجع قضایی استان بوشهر صادر شده است.
کد مطلب : ۱۲۰۳۹۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.