۰

عربشاهی: پرسپولیس مقابل نفت تاکتیک نداشت

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۳
به گزارش عصر تعادل، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:نکته قابل‌توجه این است که چرا این تیم دارای نیمکتی خالی و ضعیف است؟! چرا آقای برانکو در نیم فصل بازیکن جذب نکرد؟
 
 
ضیا عربشاهی در خصوص شکست پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: تیم پرسپولیس روز گذشته تاکتیک خاصی نداشت و تیمی که این طور دفاع می‌کند چگونه باید با این سیستم (1-4-5) به گل برسد. تیم پرسپولیس با داشتن 8 بازیکن ملی‌پوش در حد قد و قواره خودش ظاهر نشد و همان طور که مشاهده کردید می‌‌شد خستگی را در ساق بازیکنان ملی‌پوش این تیم دید.

وی افزود: کار مربی است که با یک ریکاوری ساده بازیکنان را آماده کند. نکته قابل‌توجه این است که چرا این تیم دارای نیمکتی خالی و ضعیف است؟! چرا آقای برانکو در نیم فصل بازیکن جذب نکرد؟ و یا همین بازیکنانی را هم که دارد، به بهانه‌هایی آنها را از تیم جدا می‌کند.

این بازیکن ادامه داد: نمی‌دانم چرا آقای برانکو، صادق محرمی را که در همه بازیها به عنوان بازیکن ثابت وارد زمین می‌کند در این بازی از دقیقه 85 استفاده کرد؟ یا چرا رامین رضاییان را از تیم جدا کرده؟ برای منِ مربی که 13 سال برای تیم پرسپولیس بازی کردم،این سوال برایم پیش می آید. با توجه به نیمکت ضعیف پرسپولیس، برانکو می‌تواند با یک جریمه سنگین رامین رضاییان را بخشیده و به او بازی دهد. پرسپولیس تیم بزرگ با بازیکنان بزرگی است اما این نتیجه درخور شأن این تیم نبود.

وی همچنین در مورد تیم صنعت نفت آبادان گفت: تیم صنعت نفت آبادان نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را خوب ارزیابی کرده بود و با این ارزیابی توانستند نتیجه لازم را نیز کسب کنند.

عربشاهی در مورد رأی کمیته استیناف خاطرنشان کرد: به نظر من کار کمیته استیناف قابل تقدیر است. تماشاگران خوب صنعت نفت آبادان هم خوب فوتبال می‌فهمند و هم خوب درک می‌کنند؛ حیف بود که این بازی بدون تماشاگر برگزار شود و همان طور که دیدید حضور تماشاگران چه جوی را در ورزشگاه به وجود آورده بودند که همین جو یکی از عوامل پیروزی این تیم بود.
کد مطلب : ۱۲۰۴۶۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.