۰

نجات معجزه‌ آسای دختر 4 ساله از مرگ

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۹
به گزارش عصر تعادل،مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: بر اثر سقوط خودروی پراید به عمق 50 متری دره گردنه پشته در مسیر یاسوج به سمیرم مرد و همسر باردارش جان خود را از دست دادند و کودک چهار ساله آن‌ها مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
 
 
عباس عابدی در خصوص حادثه مرگبار سقوط پراید به دره در محور یاسوج به سمیرم اظهار کرد: روز گذشته خودروی پرایدی که از سمت یاسوج به طرف سمیرم در حال حرکت بود در مسیر دچار حادثه شد.

وی افزود: به دلیل بارش و لغزندگی جاده در یک پیچ خطرناکی خودروی پراید به درون دره‌ای با ارتفاع بیش از 50 متری سقوط می‌کند که این دره صخره‌ای بوده و فردی دیدی به پائین دره نداشته است.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: به دلیل نبود دید به پائین دره پلیس این خودرو را پیدا نکرده است که به طور اتفاقی عابری در آن منطقه با مشاهده کردن صحنه نیروهای امدادی را باخبر می‌کند.

وی با بیان اینکه آزادسازی این سانحه دل‌خراش توسط جمعیت هلال‌احمر صورت گرفت، تأکید کرد: حوالی ساعت 6:30 صبح اورژانس به محل حادثه می‌رسد و پس از بررسی‌ها نیروهای اورژانس متوجه می‌شوند که از سه سرنشین این خودرو دو نفر جان خود را از دست داده‌اند.

عابدی با بیان اینکه دختر 4 ساله بدنش بسیار سرد شده بود و دچار شکستگی شدید شده بود، ادامه داد: زمانی این اتفاق رخ داده بوده که بارش باران را در آن محور داشته‌ایم چرا که نیروهای امدادی پس از بررسی‌های متعدد متوجه شدند که کودک دختر چهارساله باران خیس مانده بود.

وی خاطرنشان کرد: به طور معجزه‌آسایی دختر چهار ساله‌ای در این سانحه جان سالم به در برد که توسط نیروهای اورژانس این کودک سریعاً به بیمارستان سیدالشهدا (ع) شهرستان سمیرم انتقال داده شد.

وی اضافه کرد: متأسفانه مادر دختر 4 ساله‌ای که در این حادثه جان باخت باردار بوده است که به همراه جنین خود در این حادثه فوت شدند.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان بیان کرد: آزادسازی خودروی پراید در این دره توسط نیروی جمعیت هلال‌احمر انجام شد.
کد مطلب : ۱۲۰۷۰۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.