۰

حضور مهدی کلهر در انتخابات ریاست جمهوری

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۹
به گزارش عصرتعادل، مهدی کلهر که در دولت سابق مشاورت احمدی نژاد را برعهده داشت با صدور بیانیه ای؛ برای ثبت نام در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرد.
 
کلهر مشاور رسانه‌ای محمود احمدی نژاد و سمت مشاور سازمان صداو سیما ایران را در کارنامه فعالیت‌های خود داشته‌است او در مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری دور نهم به عنوان نماینده احمدی نژاد حضور می‌یافت. او درسال ۱۳۸۶ کتابی به نام «نامه‌هایی به فرزندم دربارهٔ آزادی» منتشر کرد.

آن روز‌ها برخی از رسانه‌ها می‌گفتند که کلهر نامه‌های احمدی نژاد به سران دولت‌ها را تهیه می‌کرد.

کلهر آن روز‌ها ادعا کرد در سال ۱۳۸۴ به دلیل اختلاف بر سر حمایت از احمدی نژاد از همسرش جدا شده و دخترشان نیز با همسر وی زندگی کرده است.

پس از چند مصاحبه جنجالی آن روز‌ها در باره سانسور و نیز حجاب احمدی‌نژاد در حکمی حسین مظفر را جانشین کلهر نمود و او را از سمت مشاور رئیس‌جمهور در شورای نظارت بر صدا و سیما برکنار کرد در دی ۱۳۸۹ همزمان با ۱۳ نفر از مشاوران رئیس جمهور از سمت مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور برکنار شد. آخرین مطلب جنجالی کلهر علیه حجاب در ویژه نامه هواداران احمدی نژاد بنام خاتون منتشر شد.
کد مطلب : ۱۲۰۷۶۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.