۰

برائت مرد جوان از اتهام ضرب‌ و جرح

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۶
به گزارش عصر تعادل، جوان معروفی که چند سال قبل در جریان طرح دستگیری اراذل و اوباش بازداشت و آزاد شده‌ بود، از اتهامات جدیدی که چند شهروند به او وارد کرده‌ بودند نیز تبرئه شد.
 
 
متهم که چند سال قبل نیز در طرح ارتقای امنیت اجتماعی بازداشت شده ‌بود، محاکمه و بعد از مدتی آزاد شد. تا اینکه یک‌سال قبل شکایاتی علیه وی مطرح شد و چند نفر از همسایه‌هایش شکایت کرده و مدعی ‌شدند از سوی این فرد مورد تعرض قرار گرفته‌اند و برخی نیز مدعی شدند از سوی او مورد ضرب و جرح قرار گرفته‌اند. 
 
با توجه به این شکایات بود که مرد جوان بازداشت شد و وقتی در برابر اتهامات قرار گرفت گفت هرچه درباره‌اش گفته‌اند دروغ است و چنین اتهاماتی را قبول ندارد. با پایان جلسات بازجویی، وقت رسیدگی برای این پرونده تعیین شد. روز گذشته مرد جوان در برابر قاضی اصغرزاده و مستشارانش قرار گرفت و گفت: من اتهامات را قبول ندارم و اگر شاکیان مدارکی دارند ارائه کنند.
 
 
این در حالی بود که چهار نفر از شکات گفته‌های خود را درباره این متهم معروف پس گرفتند و دو نفر از شاکیان در دادگاه حاضر شدند. پس از تشریفات قانونی، دو شاکی حاضر در جلسه به‌ترتیب در جایگاه حاضر شدند و گفتند از متهم شکایتی ندارند و اختلافاتشان بر سر مسائل دیگری بوده‌ که حل شده است و دیگر از او شکایتی ندارند. سپس متهم در جایگاه حاضر شد و گفت: همان‌طور که قبلا گفته‌ بودم من کاری انجام نداده‌ام و بی‌گناه هستم.
 
 
در پایان جلسه رسیدگی، قضات با توجه به گفته‌های متهم و اینکه شاکیان شکایت خود را از او پس گرفتند جوان معروف را از اتهاماتش تبرئه کردند.
کد مطلب : ۱۲۰۷۸۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.