۰

گزینه مدنظر چلسی در صورت جدایی هازارد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۵
به گزارش عصر تعادل،ادن هازارد مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته و احتمال می رود تابستان آتی، چلسی را پس از 5 سال ترک کند.
 
 هازارد یکی از بازیکنانی است که از وی به عنوان کهکشانی بعدی رئال نام برده می شود؛ با این حال هنوز چیزی در این زمینه مشخص و قطعی نیست.
 
مسئولان چلسی اما این احتمال را نادیده نگرفته اند و از حالا در مورد جانشین احتمالی هازارد در حال تحقیق و بررسی هستند. به ادعای نشریه سان، ایسکو، هافبک رئال مادرید، ستاره ای است که بیشترین شانس برای جانشینی هازارد را در اختیار دارد.
 
ایسکو تا ژوئن 2018 با رئال قرارداد دارد و هنوز تصمیمی برای تمدید آن نگرفته است. در صورت عدم توافق او با مسئولان رئال، برای جلوگیری از هرگونه احتمال پیوستن ایسکو به بارسا در سال 2018(به عنوان بازیکن آزاد)، او تابستان آتی به تیمی دیگر واگذار خواهد شد.
 
یوونتوس، سیتی و پاری سن ژرمن، رقبای جدی چلسی برای جذب ایسکو هستند و به ادعای سان، چلسی حاضر است هفته ای 190 هزار یورو به ایسکو حقوق پرداخت کند که سالیانه چیزی نزدیک به 10 میلیون یورو خواهد شد.
کد مطلب : ۱۲۰۸۸۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.