۰

سقوط بی سابقه نارنجی ها در رده بندی فیفا!

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۲
به گزارش عصر تعادل،در حالی که اکثر تیم‌های ملی بزرگ اروپا و جهان به لطف بردهای دو هفته اخیرشان در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 و بازی‌های دوستانه در رده‌بندی امروز (پنجشنبه) فیفا ارتقای رتبه داشتند، اهالی فوتبال هلند خبر ناخوشایند دیگری را درباره تیم ملی کشورشان شنیدند، اینکه تیم ملی‌شان با سقوطی بی‌سابقه در رده‌ای از رنکینگ جهانی قرار گرفته است که تا پیش از این سابقه نداشته است.

هلندی‌ها که سال پیش جزو غایبان بزرگ یورو 2016 بودند، هفته پیش نه تنها در مرحله انتخابی جام جهانی به بلغارستان باختند بلکه چند روز پس از آن هم در یک بازی دوستانه خانگی برابر ایتالیا تن به شکست دادند.

این باخت‌ها که منجر به اخراج دنی بلیند از مربیگری هلندی شد، اوضاع را برای نارنجی‌پوشان بدتر از قبل کرد. نایب قهرمانی جام جهانی 2010 و تیم سوم جام جهانی 2014 حالا به طور جدی خطر نرسیدن به جام جهانی 2018 را احساس می‌کند، چرا که در جدول گروهش در مرحله انتخابی با شش امتیاز فاصله نسبت به فرانسه صدرنشین، در رده چهارم قرار دارد و این جایگاه نازل را به خاطر بردن تنها دو بازی از پنج بازی‌اش در مرحله انتخابی دارد.

ناکامی‌های هلند سبب شده است که این تیم در رده‌بندی فیفا هم سقوطی 11 پله‌ای داشته باشد و در رده سی‌‌و‌دوم جهان قرار بگیرد که این نازل‌ترین جایگاه تیم ملی هلند در رنکینگ فدارسیون جهانی فوتبال در طول تاریخ است.
کد مطلب : ۱۲۱۰۲۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.