۰

سعید جلیلی خودش نیامد

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱
به گزارش عصرتعادل، عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در خصوص حذف سعید جلیلی از فهرست نامزدهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا) گفت: آقای جلیلی حذف نشدند، بلکه خودشان نیامدند.

مهدی چمران عصر پنجشنبه در حاشیه دومین مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که امروز در مجتمع شهر آفتاب برگزار شد، در گفت و گو باخبرنگار حوزه احزاب ایرنا اظهارداشت: از آقای جلیلی برای حضور در جمنا به عنوان نامزد این جبهه دعوت شد و اسمش در فهرست و جمع 10نفر نامزد این جبهه قرار گرفت اما گفت که نمیخواهد بیاید و مستقل وارد خواهد شد.

چمران گفت: آقای جلیلی گفته است مستقل می آید و میثاق نامه جبهه مردمی نیروهای انقلاب را هم امضا نکرد.

وی در عین حال در خصوص مصطفی میرسلیم نامزد نهایی حزب موتلفه اسلامی برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم گفت: آقای میرسلیم هم میاثق نامه را امضا نکرد و گفت که من حزبی ام و تابع حزبم هستم.

پنج نامزد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در دومین مجمع ملی این جبهه با برگزاری انتخابات معرفی شدند تا در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نام نویسی کنند.

انتخابات برای معرفی این نامزدها امروز (پنجشنبه) در مجمع ملی جبهه نیروهای انقلاب اسلامی در شهر آفتاب برگزار شد که در این انتخابات از مجموع 59 صندوق اخذ رای دو هزار و 378 رای اخذ شد.

سیدابراهیم رییسی با دو هزار و 147 رای، علیرضا زاکانی با هزار و 546 رای، مهرداد بذرپاش با هزار و 404 رای، محمدباقر قالیباف با هزار و 373 رای و پرویز فتاح با 994 رای، پنج نامزدی هستند که از میان 10 نامزد انتخاب شده در نخستین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برگزیده شدند.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

نام نویسی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از سه شنبه هفته آینده(22 فروردین) آغاز و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.
کد مطلب : ۱۲۱۰۷۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.