۰

کرملین: حمله هوایی آمریکا نقض قوانین بین‌المللی است

تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۱
کرملین: حمله هوایی آمریکا نقض قوانین بین‌المللی است
به گزارش عصر تعادل، کرملین در واکنش به حمله موشکی ناوهای آمریکایی به پایگاه هوایی شعیرات در حمص سوریه این حملات آمریکا را نقض قوانین بین‌المللی دانست و تاکید کرد، این حملات به روابط دو جانبه مسکو و واشنگتن ضربه می‌زند.
کرملین در ادامه با اشاره به اینکه حملات ناوهای آمریکایی به بهانه‌ای واهی انجام شد، تاکید کرد، ارتش سوریه هیچ‌گونه سلاح شیمیایی در اختیار ندارد.
کرملین در ادامه تاکید کرد، نابودی تمامی ذخایر سلاح‌های شیمیایی سوریه انجام شده و این مساله از سوی سازمان منع سلاح‌های شیمیایی نیز تایید شد.
دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین اعلام کرد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، حملات آمریکا علیه سوریه را اقدامی خصمانه علیه یک کشور دارای حاکمیت و نقض قوانین بین‌المللی به بهانه‌هایی واهی دانست.
سخنگوی کرملین در ادامه گفت: پوتین بر این باور است که غفلت کامل از مساله استفاده تروریست‌ها از سلاح‌های شیمیایی شرایط را به شدت پیچیده می‌کند.
کرملین به نقل از پوتین اعلام کرد که حمله هوایی آمریکا به سوریه در راستای نزدیک شدن به هدف نهایی در مسیر مبارزه با تروریسم بین‌المللی نبوده بلکه به شکلی گسترده روند تشکیل ائتلافی برای مبارزه با تروریسم را مختل می‌کند.
کد مطلب : ۱۲۱۱۲۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.