۰

خبر خوب برای تاتنهام؛ بازگشت زود هنگام هری کین

تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۵
به گزارش عصر تعادل، هری کین می تواند در دیدار با واتفورد تیمش را همراهی کند.
 
 هری کین مهاجم گلزن تاتنهام که در دیدار با میلوال در روز ۱۲ مارچ دچار مصدومیت شد و انتظار می رفت حدود ۶ هفته دور از میادین باشد، احتمال دارد این هفته بتواند در دیدار مقابل واتفورد در لیگ برتر به میدان برود.
 
پزشکان انتظار داشتند هری کین مهاجم تاتنهام به دلیل مصدومیت لیگامنت قوزک پا، بین شش تا هشت هفته دور از میادین باشد ولی کین این هفته به تمرینات تاتنهام بازگشت و حتی روز جمعه در تمرینات گروهی تیمش حضور پیدا کرد و حالا این شانس را دارد تا در بازی مقابل واتفورد به میدان برود. بازگشت او می تواند خبر خوبی برای تاتنهام باشد که نزدیک ترین تعقیب کننده چلسی در صدر جدول به حساب می آید.
 
پوچتینو در مورد بازگشت هری کین چنین گفته است:
 
فردا تصمیم نهایی را در مورد هری کین می گیرم، شاید او روی نیمکت قرار گیرد و شاید هم از ابتدا به میدان برود. خبر خوب این است که او آماده بازی شده است، بازگشت او خبر خوبی برای ما محسوب می شود. کین بازیکن بسیار مهمی برای تاتنهام است، او بازیکنی خاص است که بسیار برای تیم موثر واقع می شود. کین همیشه تلاشش را برای موفقیت و گلزنی تیم به کار می گیرد. او صاحب شخصیتی فوق العاده است.
کد مطلب : ۱۲۱۲۳۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.