۰

تکذیب تعطیلی مدارس در خوزستان

تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۳
به گزارش عصر تعادل، سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه‌ای از ورود گرد و غبار به کشور خبرداد و اعلام کرد: این گرد و غبار که در ساعتهای آینده از مرزهای غربی وارد می‌شود استانهای خوزستان، ایلام، کرمانشاه و بوشهر را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

در اطلاعیه سازمان هواشناسی آمده است؛ با عبور موجی از نوار شمالی کشور، در مناطقی از غرب، شمال غرب، دامنه های زاگرس مرکزی، دامنه های جنوبی البرز، برخی مناطق مرکزی ایران بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود. 

با توجه به تصاویر دریافتی از ماهواره هواشناسی، تشکیل توده گرد و خاک را روی قسمتهای مرکزی عراق و هدایت آن به سوی مرزهای غربی کشور را نشان می‌دهد، از این رو از اوایل شب جمعه و طی شنبه پدیده گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا و دید افقی در استان خوزستان، ایلام و با شدت کمتر در کرمانشاه و بوشهر پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به شرایط جوی فوق، توصیه می‌شود برای جلوگیری از بروز خسارتهای احتمالی، تمهیدات لازم به کار گرفته شود.

از سوی دیگر مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان شایعه تعطیلی مدارس به دلیل گرد و خاک را تکذیب و اعلام کرد: براساس اطلاعیه هواشناسی توده گرد و غباری که از امشب وارد خوزستان می شود، غلظت بالایی ندارد، بنابراین مدارس و ادارات فردا شنبه دایر هستند.
کد مطلب : ۱۲۱۳۱۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.