۰

بگوویچ: بازی با خونه به خونه نرمال نبود

تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲
به گزارش عصرتعادل، وینگو بگوویچ در مورد وضعیت فعلی گل‌گهر و شکست سنگین این تیم مقابل خونه به خونه گفت: من معتقدم این بازی نرمال نبود. ما آخرین باری که شکست خوردیم مقابل سپیدرود بود و 15 بازی را بدون باخت پشت‌سر گذاشتیم. باخت مقابل خونه به خونه آن هم با این نتیجه ناراحت‌کننده بود و بازیکنان ما روز خوبی را پشت‌سر نگذاشتند.

وی ادامه داد: دیگر نباید به این بازی فکر کنیم و تمرکزمان روی بازی‌های باقیمانده است. ما دو بازی خانگی مقابل سپیدرود و پارس جنوبی داریم که در خانه خودمان برگزار می‌شود و بسیار تعیین‌کننده است. در ابتدای فصل هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که الان شرایط صعود داشته باشیم و باید تا آخرین ثانیه برای صعود به لیگ برتر بجنگیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در مورد بازی‌های لیگ برتر و اینکه پرسپولیس در آستانه قهرمانی قرار دارد، اظهار داشت: از چند هفته پیش شکی در مورد قهرمان شدن پرسپولیس نداشتم. این قهرمانی را به کادر فنی، بازیکنان، مدیریت و هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم.
کد مطلب : ۱۲۱۳۹۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.