۰

ورود 20 قلم میوه قاچاق به بازار شب عید

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۳
به گزارش عصر تعادل، رئیس فروشندگان میوه و تره‌بار گفت: در سال گذشته و نزدیک به نوروز حدود 20 قلم میوه قاچاق وارد بازار شد که از جمله آن می‌توان به گلابی چینی، سیب فرانسه، آووکادو ترکیه، انگور شیلی و ... اشاره کرد.
 
 
حسین مهاجران درخصوص وضعیت بازار میوه و قیمت‌ها گفت: کم شدن تقاضا برای خرید انواع میوه در روزهای اخیر کاهش قیمت در میادین تره بار را به همراه داشته است.

وی افزود: قیمت سیب با 500 تومان کاهش قیمت روبرو شد و هرکیلو سیب زرد با قیمت 5 هزار و 500 تومان و سیب قرمز با قیمت 6 هزار و 500 تومان در میادین تره‌بار به فروش می‌رسد.

رئیس فروشندگان میوه و تره‌بار به کاهش قیمت خیار در بازار اشاره کرد و گفت: قیمت هرکیلو خیار درختی بین 2 هزار و 500 تا 3هزار و 500 تومان و خیار بوته‌ای با قیمت کیلویی 2هزار و 500 تومان به دست خریدار می‌رسد.

مهاجران قیمت انواع پرتقال در بازار این‌گونه بیان کرد: هرکیلو پرتقال قاچاق بین 8 هزار تا 9 هزار تومان، پرتقال داخلی با کیفیت بین 5 هزار تا 7 هزار تومان و پرتقال کم آب بین هزار تومان تا 3 هزار تومان در بازار فروخته می‌شود.

وی در ادامه به ورود پرتقال‌های بی‌کیفیت از ترکیه برای تنظیم بازار شب عید اشاره کرد و گفت: پرتقال‌های وارد شده برای ایام عید از ترکیه کم آب و بی کیفیت بود و هرکیلو با قیمت 4 هزار و 500 تومان به دست مصرف کننده رسید.

رئیس فروشندگان میوه و تره‌بار به کاهش تقاضا برای خرید پرتقال اشاره کرد و گفت: باوجود اینکه درحال حاضر کیفیت پرتقال‌های موجود در بازار از وضعیت خوبی برخوردار است اما هنوز هم تقاضا برای خرید پرتقال در بازار بسیار کم است.

مهاجران درخصوص ادامه ورود انواع میوه قاچاق به بازار گفت: حدود 20 قلم میوه در طول سال گذشته و در نزدیکی نوروز از راه قاچاق وارد کشور شد که ازجمله آن می‌توان به گلابی چینی، سیب فرانسه، آووکادو ترکیه، انگور شیلی و ... اشاره کرد.

 وی در انتها به قیمت نوبرانه‌های بهار اشاره کرد و گفت: هرکیلو چاقاله بادام بین 25 هزار تومان تا 40 هزار تومان، توت فرنگی گلخانه‌ای بین 12 هزار تومان تا 15 هزار تومان و توت فرنگی بوته‌ای بین 4 هزار و 500 تا 6 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.
کد مطلب : ۱۲۱۵۶۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.