۰

تاریخ برگزاری کنفرانس EA در E3 2017

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۴
به گزارش عصر تعادل، شرکت EA همانند سال‌های گذشته در نمایشگاه E3 حضور دارد و می‌خواهد کنفرانس مخصوص خودش را با نام EA Play 2017 برگزار کند. براساس اطلاعات منتشر شده این کنفرانس در تاریخ ۱۹ خرداد ماه برگزار خواهد شد. شرکت EA گفته که کنفرانس امسال خودش را به صورت زنده هم پخش می‌کند تا همه گیمرها بتوانند آن را تماشا کنند.
 تاریخ برگزاری کنفرانس EA در E3 2017 مشخص شد
 
هنوز مشخص نیست که EA چه بازی‌ّهای جدیدی را در این نمایشگاه نشان مي‌دهد اما قطعا فیفا ۱۸ و قسمت دوم بازی Star Wars Battlefront در این مراسم حضور دارند. بعید نیست که قسمت جدیدی از مجموعه بازی‌های Need for Speed را هم ببینیم. قبلا شایعه‌هایی در این‌باره منتشر شده بود. بازی‌های ورزشی دیگر این شرکت هم قعطعا در این کنفرانس حضور دارند. خیلی دوست داریم که یکسری بازی کاملا جدید را مشاهده کنیم.

نمایشگاه E3 امسال خیلی‌ها را منتظر خودش نگه داشته است. مایکروسافت ایکس‌باکس اسکورپیو را نشان می‌دهد و بازی‌ّهای مختلفی برای آن نشان می‌دهد. حالا باید ببینیم که کدام یک از بازی‌ّهای شرکت EA‌ برای اجرای روی این کنسول بهینه‌سازی می‌شوند.
کد مطلب : ۱۲۱۵۸۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.