۰

اعتدال و توسعه برای انتخابات پیش رو به شورای عالی اصلاح طلبان پیوست

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۷
اعتدال و توسعه برای انتخابات پیش رو به شورای عالی اصلاح طلبان پیوست
به گزارش عصر تعادل،جلسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد .
در این جلسه با پیام تبریک آغاز سال نو و اعیاد رجبیه و امید به تحقق شعارهای اصلاح طلبان برای افزایش امید ، آرامش و رونق اقتصادی در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال توسط ریاست شورا آغاز شد .
دکتر عارف همچنین تاکید کرد همه سازمانها و نهادها در تحقق شعار امسال تلاش کنند تا در پایان سال شاهد شکوفایی بیشتر تولید و رشد اشتغال بویژه برای جوانان باشیم .
در ادامه جلسه اقدامات صورت گرفته توسط کارگروه استان‌ها از سوی رئیس این کارگروه درباره نحوه تشکیل شورای اصلاح‌طلبان استانها ارائه شد و نحوه مدیریت شکل‌گیری فعالیت‌های انتخاباتی در استانها تشریح شد سپس بر اساس شاخص‌ها و برنامه‌های تدوین شده نحوه تحقق این شاخص‌ها در تعیین لیست توسط رئیس کارگروه تدوین برنامه‌ها و سیاست‌ها ارائه شد .
در ادامه گروه تعامل و رایزنی گزارشی از اقداماتی که در تعامل با احزاب و گروههاصورت گرفته ارائه کرد .
همچنین نماینده حزب اعتدال و توسعه در جلسه شورای عالی شرکت کرد و به جمع شورای عالی اصلاح طلبان پیوست .
نماینده این حزب در این جلسه اعلام کرد که اعضای این حزب همگام با شورای عالی ، در عرصه انتخابات حضور خواهند یافت و لیست جداگانه ارائه نخواهد کرد .
در این جلسه اظهار امیدواری شد که هیات‌های اجرایی و نظارت برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بر اساس مر قانون اقدام کرده و حقوق کلیه نامزدهای  شرکت کننده را به نحو احسن رعایت کنند . همچنین در این جلسه مصوب شد آن دسته از اعضای شورای عالی سیاستگذاری که نامزد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در تهران و سایر استان‌ها هستند در جلسات تصمیم گیری مربوط به تهیه لیست انتخاباتی شورای عالی سیاستگذاری حضور نداشته باشند .
کد مطلب : ۱۲۱۷۰۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.