۰

سرمایه‌گذاری گوگل روی ال‌جی

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۹
به گزارش عصر تعادل، گوگل کار ساخت گوشی پیکسل ۲ را شروع کرده است. از آنجایی که پیکسل با موفقیت بسیار خوبی مواجه شد و کاربران خیلی از آن راضی بودند، گوگل قطعا مدل دوم را با ویژگی‌های بهتری راهی بازار خواهد کرد.
 
 سرمایه‌گذاری گوگل روی ال‌جی

امروز شایعه شده که شرکت ال‌جی هم در ساخت پیکسل بعدی نقش دارد. گوگل و ال‌جی رابطه بسیار خوبی با هم دارند. یکسری از گوشی‌ّهای نکسوس را ال‌جی برای گوگل ساخته بود و حتی ال‌جی با همکاری گوگل توانست گوشی V20 را به عنوان اولین محصولی که اندروید ۷٫۰ داشت راهی بازار کند.

براساس اطلاعاتی که توسط خبرگزاری‌های کشور کره به بیرون درز کرده، شرکت گوگل نزدیک به ۸۸۰ میلیون دلار روی قسمت تولید صفحه نمایش شرکت ال‌جی سرمایه‌گذاری کرده تا ال‌جی بتواند صفحه نمایش OLED برای گوشی پیکسل ۲ تولید کند.

گوگل از صفحه‌های نمایش AMOLED شرکت سامسونگ برای تولید پیکسل و پیکسل XL استفاده کرده بود. دلیل اینکه گوگل دیگر از سامسونگ استفاده نکرده می‌تواند قرار داد جدیدی باشد که سامسونگ با اپل امضا کرده است. سامسونگ باید ۷۰ میلیون پنل OLED برای آیفون ۸ تولید کند و به نظر می‌رسد که توانایی تولید صفحه نمایش بیشتر برای محصول گوگل را ندارد.  به همین دلیل گوگل هم به سمت ال‌جی رفته است.
کد مطلب : ۱۲۱۸۵۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.