۰

اولویت جمنا رسیدن به یک کاندیدای واحد است

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۷
به گزارش عصر تعادل،یک عضو جبهه نیروهای مردمی انقلاب با تاکید بر اینکه در فضای فعلی انتخابات کاندیداتوری افراد مختلف تضاد و تناقضی با هم ندارد گفت: امیدواریم جمنا بتواند قدرتمندانه در یک رقابت سنگین حضور پیدا کند.

حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی جمنا و همچنین سایر افرادی که از گروه‌های مختلف جداگانه برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرده‌اند گفت:‌ فکر می‌کنم همه دارند به صورت هماهنگ عمل می‌کنند، چه نیروهای مردمی انقلاب که با حرکت جمنا وارد عرصه شده‌اند و چه سایر گروه‌ها. به نظرم هارمونی تعریف شده ای وجود دارد و هیچ کدام از اینها متضاد و متناقض با یکدیگر نیستند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم این حرکات و جبهه نیروهای مردمی انقلاب بتوانند قدرتمندانه در یک رقابت سنگین حضور یافته، ضمن اینکه امیدوار هستیم طرف مقابل هم بتواند با یک حرکت قدرتمندانه و واحد به این عرصه ورود کرده و رقابت کند.

این عضو شورای مرکزی جمنا با تاکید بر اینکه تناقض و تضادی در این فضا فعلا وجود ندارد اظهار کرد: از بین 5 کاندیدای معرفی شده جمنا، اصل بر این است به سمتی حرکت کنیم که در نهایت به یک کاندیدا برسیم اما ممکن است در نظرسنجی‌ها هر پنج نفر 55 درصد آرا را به عنوان مثال به دست آورند،‌ لذا طبیعی است افرادی که حضور یافته اند تلاش خود را انجام خواهند داد.

وی در پایان اظهار کرد: نهایتا در زمان تبلیغات و با انجام مناظره ها که کاندیداها در آن شرکت می‌کنند مباحث مطرح می‌شود  و نهایتا مردم تصمیم خواهند گرفت.
کد مطلب : ۱۲۱۹۱۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.