۰

واکنش قطری‌ها به متوقف کردن پرسپولیس

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۶
واکنش قطری‌ها به متوقف کردن پرسپولیس
به گزارش عصر تعادل، جدال حساس پرسپولیس برابر الریان قطر در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برنده نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
این تساوی در حالی رقم خورد که سرخ‌پوشان، سخت به کسب پیروزی نیاز داشتند و این تساوی ممکن است در ادامه منجر به حذف شدن آنها شود. با وجود ناراحتی کادر فنی و هواداران پرسپولیس، قطری‌ها سخت از کسب این تساوی در ورزشگاه آزادی خوشحال هستند. رسانه‌های  قطری این تساوی را همچون یک پیروزی برای الریان دانستند.
روزنامه الشرق نوشت: الریان تساوی ارزشمندی را در ایران به دست آورد. پرسپولیس با وجود اینکه به پیروزی در این دیدار نیاز داشت و بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داده بود، نتوانست دروازه الریان را باز کند. البته اگر الریان کمی شانس داشت، می‌توانست در دقایق پایانی تساوی را با پیروزی عوض و صعودش را به دور بعد نهایی کند.
روزنامه الرای قطر هم در گزارشی از تساوی ارزشمند و مهم الریان در آزادی سخن به میان آورد و نوشت اگر بازیکنان الریان به خوبی از فرصت‌های خود استفاده می‌کردند،  می‌توانستند  سه امتیاز بازی را هم کسب کنند.
کد مطلب : ۱۲۱۹۴۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.