۰

منصوریان: از نتیجه راضی‌ام/ شبیه مورینیو نیستم

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۱
به گزارش عصر تعادل، علیرضا منصوریان بعد از تساوی یک بر یک تیمش برابر لوکوموتیو تاشکند، گفت: امروز یک بازی جذاب را دیدیم. تیم حریف در سی دقیقه نخست بازی خوبی را به نمایش گذاشت و به گل هم رسید. در نیمه دوم ما به خودمان آمدیم و چند موقعیت را هم خلق کردیم تا اینکه در دقایق پایان به آنچه که حقمان بود رسیدیم.
وی ادامه داد: ما در نیمه اول شکل یک تیم پیروز را نداشتیم اما در نیمه دوم به خودمان‌آمدیم و حتی یک شوت به تیر دروازه حریف هم زدیم که اگر گل می‌شد همه چیز فرق می‌کرد. با این‌حال از نتیجه به دست آمده راضی هستم.
سرمربی استقلال درباره شرایط گروه نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: این گروه از سخت‌ترین گروه‌های این رقابت ها است. چراکه همه تیم‌ها شانس صعود به مرحله بعدی را دارند. من فکر می‌کنم سرنوشت تیم‌های صعود کننده در روز آخر مشخص می‌شود.
منصوریان در پاسخ به این سوال که خیلی از رفتارهای شما به مورینیو شباهت دارد و آیا خودتان این مسئله را قبول دارید که گاهی اوقات شبیه این مربی بزرگ هستید، گفت: اینکه من را با مورینیو مقایسه می‌کنید اتفاق خوبی است اما من شبیه مورینیو نیستم. او در سال‌های گذشته افتخارات زیادی به دست آورده ولی من در جهان کار سیمئونه و گواردیولا را بیشتر می‌پسندم.
او در پاسخ به این پرسش که نظرش راجع به از دست دادن دو امتیاز این دیدار و به دست آوردن یک امتیاز این دیدار گفت: سوال سختی است و نمی‌توانم پاسخ واضحی به این سوال بدهم. برای از دست دادن این دو امتیاز ناراحتم. در مقاطعی از بازی می‌توانستیم کاری کنیم که امتیاز از دست نرود ولی شرایط به شکلی بود که هر دو تیم می‌شد پیروز شوند.
کد مطلب : ۱۲۲۰۸۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.