۰

انریکه: خاطره تلخ پاریس برایمان زنده شد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۲
به گزارش عصر تعادل،بارسلونا به سان بازی رفت یک هشتم نهایی برابر پاری سن ژرمن، امشب در زمین یوونتوس شکست سنگینی متحمل شد.
 
 هرچند بارسا نسبت به بازی پاریس(شکست 4-0 از PSG)، امشب یک گل کمتر دریافت کرد و 3-0 مغلوب شد؛ با این حال تکرار آن خاطره تلخ برای کمتر هوادار بارسلونا قابل تصور بود.
 
لوئیس انریکه در پایان بازی گفت:« هر چه از بازی می گذشت، این تصور ایجاد می شد که در حال تماشای قسمت سوم پاری سن ژرمن-بارسلونا هستیم. این شکست خیلی سنگین و غم انگیز بود. در نیمه اول ناتوان بودیم و در نیمه دوم نیز در سطح بالای خودمان ظاهر نشدیم. لحظات سختی را تجربه می کنیم.»
 
سرمربی بارسا ادامه داد:« امشب خاطره آن شب تلخ پاریس برای ما و هواداران بارسا زنده شد. باید ببینیم بار دیگر کجاها اشتباه کردیم که آن فاجعه تکرار شد.
 
امشب دقت و اراده لازم را نداشتیم و در لیگ قهرمانان مقابل حریفانی مثل یوونتوس، نباید اینگونه ظاهر شد. بدون توجه به اینکه در بازی برگشت قدرت جبران داریم یا خیر، باید بگویم این باخت برای من بسیار گران تمام شد.»
کد مطلب : ۱۲۲۰۹۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.