۰

واکنش ماکسی لوپس به جنجال‌آفرینی همسر ایکاردی

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۰
به گزارش عصر تعادل، ماکسی لوپس مهاجم تیم فوتبال تورینو ادعا کرد که همسر سابقش «واندا نارا» که اکنون همسر مائورو ایکاردی، مهاجم  اینتر است، علیه او یک توطئه سازمان‌ یافته و از پیش برنامه‌ریزی شده، ترتیب داده تا در ماجرای جنجالی دعوت نشدن ایکاردی به تیم ملی اینتر، او را مقصر اصلی جلوه دهد.

ماکسی لوپس و هموطنش ایکاردی در سامپدرویا هم‌تیمی بودند و دوستی‌شان هم از‌ آنجا آغاز شد اما این دوستی خیلی دوام نداشت و به یک جنگ تمام عیار تبدیل شد زمانی که واندا نارا، همسر ماکسی لوپس او را ترک کرد تا با ایکاردی ازدواج کند. او حالا از مهاجم اینتر دو فرزند دارد و سرپرستی سه فرزندش از لوپس را هم بر عهده گرفته است.

در رسانه‌ها بارها گفته شده است دلیل عدم دعوت ایکاردی به تیم ملی آرژانتین با وجود آمار خوب گلزنی‌اش در سری A، حمایت مهره‌های کلیدی این تیم از جمله لیونل مسی و خاویر ماسچرانو از ماکسی لوپس و موضعگیری آنها علیه ایکاردی به عنوان یک فرد خائن و مخالفت با حضور او در اردوی آلبی‌سلسته بوده است.

انتشار تصویری از لوپس در کنار مسی، ماسچرانو و اینیستا قبل از بازی شب گذشته (سه‌شنبه) تیم‌های یوونتوس و بارسلونا در تورین در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز بر این شایعه دامن زد که البته مهاجم تورین در مورد آن شفاف‌سازی کرد.
 
واکنش ماکسی لوپس به جنجال‌آفرینی همسر ایکاردی 
 
 
لوپس درباره این عکس به شبکه لارد آرژانتین گفت: این عکس قرار بود خصوصی باشد. یک هفته و نیم پیش، همسر سابقم پیامی از طرف پسرم والنتینو به من داد و گفت:«پدر من می‌خواهم بازی یوونتوس - بارسلونا را تماشا کنم». من هم چند تماس گرفتم و مسئولان باشگاه بارسلونا گفتند که مشکلی نیست و ما حتی می‌توانیم در جلسه تمرینی این تیم هم شرکت کنیم. هفته پیش همسر سابقم دوباره پیام داد تا به من یادآوری کند چه قولی به پسرم داده‌ام. او می‌خواست مطمئن شود که من زیر قولم نزده‌ام. او اما یک ساعت قبل از آغاز جلسه تمرینی، تماس گرفت و به من گفت که نمی‌تواند والنتینو را بیاورد. از آنجایی که من ترتیب همه چیز را داده و گفته بودم که می‌روم، خودم به تنهایی رفتم.

لوپس ادامه داد: اینیستا، ماسچرانو و مسی به استقبال من آمدند و این‌طور شد که ما کنار هم عکس گرفتیم. زمانی که تمرین بارسا تمام شد، همسر سابقم تماس گرفت و مرا به اینکه هیچ کاری برای پسرمان انجام نداده‌ام، متهم کرد. من هم یک پیراهن خریدم و آن را به مسی، ماسچرانو و اینیستا دادم تا برایم امضا کنند و عکسی که کنارشان گرفتم را هم برای همسر سابقم فرستادم تا ثابت کنم که من واقعاً آنجا بودم. آن عکس اما فقط قرار بود بین من و او بماند. ضمن اینکه من هیچ گونه حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی ندارم، پس انتشارش کار من نیست. من اگرچه مسی و ماسچرانو را دیدم اما از تقریباً 10 سال پیش با آنها حرفی نزده بودم. پس چه می‌توانم روی آنها (برای مقابله با دعوت شدن ایکاردی به تیم ملی آرژانتین) تأثیر گذاشته باشم؟ تمام این ماجرا برنامه‌ریزی و سازماندهی شده بود.

ماکسی لوپس در پایان درباره اظهارات دیه‌گو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین که چندین بار ایکاردی را یک خائن توصیف کرده است، هم گفت: تا جایی که من می‌دانم، تمام چیزهایی که دیه‌گو می‌گوید مقدس است.
کد مطلب : ۱۲۲۱۲۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.