۰

نگاهی به عملکرد استقلال مقابل لوکوموتیو

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۳
به گزارش عصر تعادل، تیم فوتبال استقلال روز گذشته (سه‌شنبه) مقابل تیم لوکو‌موتیو ازبکستان با نتیجه یک بر یک متوقف شد.در بین 3 تیمی که تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با آنها همگروه است لوکوموتیو ضعیف‌ترین تیم در بین آنها است و پیش‌بینی می‌شد شاگردان منصوریان کار راحتی مقابل این تیم داشته باشد اما عملکرد آبی‌پوشان پایتخت مقابل نماینده ازبکستان به حدی ضعیف بود که اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم باید با اختلاف چند گل شکست می‌خورد.
 
مدافعان استقلال و به خصوص مدافعان کناری این تیم یعنی وریا غفوری و میلاد زکی‌پور به حدی پراشتباه بازی کردند که بازیکنان لوکوموتیو بارها توانستند از کناره‌های زمین روی دروازه استقلال خطرآفرین شوند.
 
امید ابراهیمی و فرشید باقری نتوانستند زوج مناسبی را در میانه میدان تشکیل دهند. فرشید باقری از جمله بازیکنان ضعیف استقلال بود، همان بازیکنی که قرارداد 100 میلیونی با صبا داشت اما با قرارداد 900 میلیونی به استقلال پیوست و در طول فصل هم به هیچ عنوان نتوانست ناتظارات را برآورده کند.
 
در خط حمله هم کاوه رضایی و علی قربانی حضور داشتند که البته رضایی تا حدودی توانست بازی خوبی انجام دهد و تک گل استقلال را هم به ثمر رساند اما علی قربانی تا زمانی که در زمین حضور داشت تعداد دفعاتی که توپ را لمس کرد به 10 بار هم نرسید.
 
حضور در گروهی آسان می‌توانست برای استقلال حکم صعود بی‌دردسر به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشد. حتی در حال حاضر هم به عنوان تیم دوم شانس زیادی برای صعود دارد اما با این حال اگر منصوریان همچنان بخواهد چشمانش را روی واقعیت‌ها ببندد مشکلات استقلال لاینحل باقی خواهد ماند. استقلال به لحاظ تاکتیکی مشکلات زیادی دارد، مشکلاتی که از ابتدای فصل هم وجود داشت و پشت چند پیروزی پنهان ماند.
 
باید دید آبی‌پوشان پایتخت در این چند بازی پایانی چه عملکردی خواهند داشت، با توجه به قهرمانی احتمالی پرسپولیس در لیگ برتر، حداقل انتظار هواداران این تیم این است که آبی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد قابل قبول‌تری داشته باشند و سوالی که باید از منصوریان پرسید این است که آیا او می‌تواند به این خواسته هواداران جامه عمل بپوشاند یا خیر.
کد مطلب : ۱۲۲۱۴۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.