۰

تاریخ سازی کریستیانو رونالدو

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
تاریخ سازی کریستیانو رونالدو
به گزارش عصر تعادل، تیم های فوتبال بایرن مونیخ و رئال مادرید دیدار رفت خود در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را چهارشنبه شب در ورزشگاه آلیانتس آره نا برگزار کردند که در پایان پیروزی ۲ بر یک رئال مادرید رقم خورد.
نیمه نخست این بازی با برتری یک بر صفر تیم بایرن مونیخ پایان یافت. آرتورو ویدال در دقیقه ۲۵ زننده تنها گل این نیمه بود. تیم بایرن در دقیقه ۴۵ صاحب یک ضربه پنالتی شد اما ویدال آن را به بالای دروازه زد.
رئال مادرید که دل به ضد حملات بسته بود در نیمه نخست دو بار صاحبت موقعیت گلزنی شد که مانوئل نویر یک بار با واکنشی استثنایی ضربه بنزما را دفع کرد و در صحنه ای دیگر دروازه بان بایرن مونیخ شوت رونالدو را مهار کرد.
تیم رئال مادرید در نیمه دوم خیلی زود به گل تساوی دست یافت. کریستیانو رونالدو در دقیقه ۴۷ سانتر با ارتفاع پایین کارواخال را با ضربه ای دقیق درون دروازه نویر جای داد. دروازه بان بایرن در دقیقه ۶۲ ضربه سر گرت بیل را نیز استثنایی دفع کرد.
در دقیقه ۶۱ بازی خاوی مارتینز با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا مشکلات بایرن مونیخ در خانه دوچندان شود. در ادامه رئال مادرید یک موقعیت عالی برای گلزنی ایجاد کرد اما بار دیگر نویر مانع گلزنی بنزما شد. نویر در دقیقه ۷۴ بار دیگر ضربه رونالدو را دفع کرد.
حملات پر دامنه رئال مادرید در دقیقه ۷۷ به ثمر نشست و بار دیگر کریستیانو رونالدو بود که موفق به گلزنی شد. ستاره رئال مادرید سانتر آسنسیو را با کف پای خود از میان پاهای نویر عبور داد.
رونالدو با این گل به رکورد ۱۰۰ گل زده در لیگ قهرمانان اروپا رسید و تاریخ ساز شد. لیونل مسی در این مسابقات ۹۷ گل زده است.
با این نتیجه تیم رئال مادرید در آستانه صعود به مرحله نیمه نهایی قرار گرفته است.
کد مطلب : ۱۲۲۲۷۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.