۰

جایزه 20 هزار دلاری برای هک نینتندو سوئیچ

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۰
به گزارش عصر تعادل، کنسو‌ل‌های بازی نینتندو، از گیم‌کیوب گرفته تا Wii یا ۳DS، همگی پس از مدتی هک شده‌اند. حتی کنسول بازی Nintendo 3DS هم که برای مدتی هک نشده بود، بالاخره چند وقت پیش تمام و کمال قفل آن شکسته شد. نینتندو می‌خواهد مطمئن شود که این اتفاقات برای Nintendo Switch نمی‌افتد. این شرکت ژاپنی برای پیدا کرده حفره‌های امنیتی و باگ‌های کنسول بازی Nintendo Switch جایزه پرداخت خواهد کرد.
 
۲۰ هزار دلار جایزه برای پیدا کردن باگ‌های Nintendo Switch 

نینتندو با همکاری شرکت HackerOne اعلام کرده است که به هکرها تا ۲۰ هزار دلار جایزه پرداخت خواهد کرد. البته این ۲۰ هزار دلار، بیشترین میزان پرداخت است. پرداخت‌ها از ۱۰۰ دلار شروع می‌شوند و تا ۲۰ هزار دلار پیش می‌روند؛ یعنی اگر هکری انتظار دارد از نینتندو ۲۰ هزار دلار بگیرد، باید باگ و حفره‌ی امنیتی خیلی بزرگی پیدا کند.
 
۲۰ هزار دلار جایزه برای پیدا کردن باگ‌های Nintendo Switch 

نینتندو گفته است که به دنبال حفره‌های امنیتی سیستمی مثل دسترسی‌های اضافه از سوی کاربر، دسترسی کامل به Kernel یا ARM TrustZone و هم‌چنین دسترسی کامل کاربر به نرم‌افزارهای کنسول Switch.

به نظر می‌رسد که برنامه‌ی نینتندو جواب داده باشد. در حال حاضر حداقل سه پرداخت از سوی نینتندو به هکرها انجام شده است.
کد مطلب : ۱۲۲۳۶۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.