۰

مهار آتش سوزی در هتل پارس اهواز بدون تلفات جانی

تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۷
به گزارش عصر تعادل،مقصود حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار، با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در هتل پارس اهواز که در ساعت ۲۲:۱۴ دیشب (۲۴ فروردین ماه) رخ داد، اظهار کرد: آتش‌سوزی هتل پارس اهواز حدود ساعت ۲۳ در کانون حریق مهار شد و از سرایت آتش به سایر بخش‌های هتل جلوگیری به عمل آمد.
وی  تصریح کرد: طبق اعلام، این حادثه در ساعت ۲۲:۱۴ رخ داد و یکی از اتاق‌های طبقه سوم هتل پارس اهواز که خالی بود، دچار آتش‌سوزی شد و با شدت گرفتن حریق و انتشار دود ساکنان سایر اتاق‌ها از وقوع این حادثه مطلع شدند.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: شدت حریق در حدی بود که دود ناشی از آن تمام بخش‌های ساختمان هتل را در برگرفته بود. با اعلام وقوع این حادثه، تمام ایستگاه‌های آتش‌نشانی سطح شهر در حالت آماده‌باش صددرصدی قرار گرفتند.
حقشناس عنوان کرد: نیروهای آتش‌نشانی با خارج کردن تمامی افراد مستقر در هتل، نسبت به اطفای حریق اقدام کردند. اکنون آتش مهار شده است اما عملیات تخلیه دود و ایمن‌سازی محل حادثه در حال انجام است. خوشبختانه با اقدام به موقع آتش‌نشانان این حادثه خسارات و تلفات جانی در پی نداشت.
وی با اشاره به نامعلوم بودن علت حریق در این هتل گفت: در حال حاضر کارشناسان در حال بررسی علت وقوع این حادثه هستند.
کد مطلب : ۱۲۲۴۶۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.