۰

زمان عقد قرارداد فدراسیون فوتبال و شرکت آدیداس

تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
به گزارش عصر تعادل، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال هفته گذشته در حاشیه برگزاری نشست خبری خود به نهایی شدن توافق با شرکت آدیداس برای عقد قرارداد رسمی اشاره کرد.
 
در ایران رابطه با پیگیری‌های خبرنگار میزان، مشخص شد که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است روز چهارشنبه (6 اردیبهشت)، نمایندگان فدراسیون فوتبال و شرکت آدیداس در دوبی پیش‌نویس رسمی عقد قرارداد را منعقد کنند.
 
بر این اساس مذاکره نمایندگان فدراسیون و آدیداس از تاریخ 24 آوریل در دبی آغاز خواهد شد تا توافق بر سر جزئیات باقی مانده این قرارداد هم نهایی شود. سپس با حضور مسئول اصلی عقد قراردادهای آدیداس در دبی،‌ پیش‌نویس قرارداد نهایی با فدراسیون فوتبال در تاریخ 26 آوریل امضا می‌شود.
 
در حاشیه این جلسه،‌ زمان سفر مدیرعامل  شرکت آدیداس و هیئت همراه او به تهران برای عقد قرارداد رسمی با مهدی تاج مشخص می‌شود. این قرارداد باید توسط رئیس و نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال به امضا برسد. این قرارداد تا پایان مسابقات جام جهانی 2022 قطر اعتبار خواهد داشت.
 
گفتنی است نماینده اسپانسر فدراسیون فوتبال، ‌امیر عابدینی، رئیس سازمان اقتصادی و محمدرضا ساکت، رئیس سازمان تیم‌های ملی، نمایندگان فدراسیون در این سفر خواهند بود.
 
امیر عابدینی، رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال، این خبر را تأیید کرد.
کد مطلب : ۱۲۲۵۰۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.