۰

فوتسال ایران با غلبه بر روسیه به عنوان سوم مسابقات جهانی دست یافت

تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۵
فوتسال ایران با غلبه بر روسیه به عنوان سوم مسابقات جهانی دست یافت
به گزارش عصر تعادل، ملی‌پوشان کشورمان در این دیدار با نتیجه ۷ بر ۳  تیم روسیه را شکست دادند و برای دومین بار به عنوان سوم مسابقات جهانی دست یافتند.
در این دیدار بهزاد امانی ( ۳ گل)، محسن سبکتکین (۲ گل)، مهدی مولایاری و عبدالعلی بریهی برای کشورمان گل‌زنی کردند.
تیم ایران در مرحله مقدماتی این مسابقات مقابل آفریقای جنوبی و آرژانتین به پیروزی رسید و مقابل پرتغال نیز به تساوی دست پیدا کرد و در نیمه‌نهایی نیز با شکست از فرانسه از راه یابی به فینال بازماند.
مسئولین سفارت ایران در پرتغال نیز برای تماشای دیدار رده‌بندی از لیسبون به شهر ویزو سفر کردند که حضور آنها موجب دلگرمی ملی پوشان کشورمان و کاروان اعزامی بود.
بر این اساس پرونده حضور ایران در رقابت های جهانی پرتغال با کسب عنوان سوم بسته شد و نمایندگان کشورمان بامداد روز یکشنبه، ۲۷ فروردین ماه به میهن باز خواهند گشت.
ایران با ترکیب محمدرضا تخشا (گلستان)، علی مخطوط، بهزاد امانی، محسن دولتی (اردیبل)، نصرت کاشف فر، قدرت کاشف‌ فر (تهران)، علی‌اصغر حسین‌زاده(گیلان)، مهدی مولایاری (قم)، حمیدرضا صالح، محسن سبکتکین (اصفهان)، قادر آل ناصر، عبدالعلی غافل بریهی (خوزستان)، در این مسابقات حضور یافته بود.
حمید طبیبی به عنوان سرمربی، سعید درویش پور به عنوان مربی در این اعزام ملی پوشان را همراهی می کنند و سرپرستی کاروان نیز بر عهده ی محمدعلی حسین‌پور است.
مسابقات جهانی فوتسال افراد با هوش میانه از ۲۰ تا ۲۵ فروردین ماه در شهر ویزو، کشور پرتغال، با حضور ۸ تیم و در دو گروه برگزار شد و در دیدار فینال نیز تیم میزبان، پرتغل با نتیجه ۴ بر ۳ تیم فرانسه را مغلوب کرد و به عنوان قهرمانی این دور از مسابقات دست یافت.
کد مطلب : ۱۲۲۷۰۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.